Ga naar inhoud
  • 0

Ervaringen airride???


blastaway

Vraag

Beste vrienden,

 

Ik ben aan het kijekn voor een verlaging van onze 3C. nu was ik uit over de koni's maar kan voor een gunstige prijs een airride kopen de nu ook van een 3c komt.

 

De plaatsing kan ook geregeld worden.

 

Wie heeft er ervaring met een dergerlijk systeem. Is het veel plaatsingswerk en is het link? Wat moet aangepast worden? Kan je het ook weer makkelijk vervangen?

 

Ik vind het heel mooi, maar het moet ook goed functioneren en geen risico's meebrengen onder rijden en ook niet met plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik wil het niet

Ik wil het niet

Ik wil het niet

 

 

:lol::lol::lol:

Je mag het niet (bij apk),

Je mag het niet (bij apk),

Je mag het niet (bij apk).

 

Ik wil het wel eens meemaken, misschien dat het voormij niets is, als er een member is die op een 3bg een airride heeft zitten, dan wil ik het wel ervaren.

greetz,

 

Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is volgens mij wel vergelijkbaar, alleen is luchtvering soms alleen op de achteras. Meestal heeft een airride ook meer instelmogelijkheden, zoals voor heel laag en achter heel hoog, dat is met een 'gewone' luchtvering niet zomaar in te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Achteraf Airride kan of vóór en achter afzonderlijk zijn, of alle 4 de "veer"poten afzonderlijk. Ligt aan de aansluiting/montage. Diverse merken hebben ook een verschil in hardheid/stabiliteit (versie1, versie2 etc).

Airride spreekt mij absoluut aan, lijkt mij ideaal : cruizen in je ééntje, dan zo laag mogelijk, en met de familie weg op een "normale" hoogte ingesteld. Alleen het prijskaartje van zo'n set. :|

Maar zo met mijn huidige -40mm setje gaat het ook goed. Mijn laatst aangekochte KW schroefsetje (wat nog in de garage ligt...., wel inmiddels schoon/gangbaar-gemaakt) zal er wel binnen een paar weken onder gaan, mij benieuwen hoe dat rijdt t.o.v. -40mm.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

naar mijn mening is Airride iets voor showauto's of voor patsers die graag hun auto extreem laag willen parkeren

Indien ze gaan rijden moet de auto omhoog omdat ze bang zijn iets te raken omdat ze misschien niet het inzicht hebben hoe ze een verkeersdrempel of ander obstakel moeten nemen .

 

Ik heb zelf een schreofset onder mijn 3B en die gaat alleen omhoog indien we op vakantie gaan en de auto vol zit met personen en bagage .

Ikzelf schaar me bij het groepje met de sticker FUCK AIRRIDE .

 

Maar iedereen heeft zijn eigen mening en je moet doen wat je zelf het fijnst vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik rij rond op een schroefkit en voor diegene die de foto's al gezien hebben met redelijk weinig bodemvrijheid...

 

Heb 2,5 jaar met airride gereden en dan reed ik iets hoger omdat ik dan met grotere wielen zat --> 20"... maar in de winter met de winterwielen reed ik even laag of zelfs nog lager..

Het was niet omdat ik hoog kon rijden dat ik dat ook deed, was soms wel handig om ergens over te geraken, zoals toen de straat hier opengebroken was, zonder airride kon ik niet weg toen.

 

Maar niet iedereen denkt er zo over en parkeert de wagen enkel laag en rijdt er "hoog" mee...

 

Maar das ieder zijn of haar eigen keuze...

 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
naar mijn mening is Airride iets voor showauto's of voor patsers die graag hun auto extreem laag willen parkeren

Indien ze gaan rijden moet de auto omhoog omdat ze bang zijn iets te raken omdat ze misschien niet het inzicht hebben hoe ze een verkeersdrempel of ander obstakel moeten nemen .

 

Ik heb zelf een schreofset onder mijn 3B en die gaat alleen omhoog indien we op vakantie gaan en de auto vol zit met personen en bagage .

Ikzelf schaar me bij het groepje met de sticker FUCK AIRRIDE .

 

Maar iedereen heeft zijn eigen mening en je moet doen wat je zelf het fijnst vind.

 

Nog nooit met AIR gereden zeker?

Ge zou m'n bodem eens moeten zien van 't schuren (op 18ers wel, met m'n 19ers nie)

 

Pic van hoe ik er mee rond reed:

 

11m9jbmnd1.jpg

 

 

 

't is zoals paszenger zegt: 't kan gemakkelijk zijn ma ge rijdt er toch plat mee rond

Ge hebt er idd die, (de meeste), er hoger mee rondrijden dan origineel maar dan vraag ik mij af waarom ze gekozen hebben voor AIR?

 

Er zullen altijd meningsverschillen blijven.

Onder de volgende komt ook AIR, vind 't toch fijner rijden dan schroefset.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden