Ga naar inhoud

Ruitensproeiers bevroren.


JH

Aanbevolen berichten

De ruiensproeiers van de Passat aan de voorkant zitten dicht gevroreren. Achter Heb ik na een ritje weer aan de praat gekregen. maar voor wil nog niet. Iemand een oplossing? Moet ik misschien met de föhn de sproeiers ontdooien? Het is wel lekker zo koud maar het heeft zo ook zijn nadelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe s'avonds altijd de wissers van de ramen afhalen, ziet er niet zo mooi uit maar werkt wel.

Ik doe dit trouwens niet in een drukke straat oid, het schijnt dan dat je het aantrekkelijkt maar voor sommige gasten om dan je ruitenwissers te slopen :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij zijn verwarmd :mrgreen:

 

GHeheh... die van mij ook :mrgreen:

 

ja, maar er zijn ook mensen die wat te doen moeten houden hé :P

 

Bij mij momenteel ook bevroren, gisteravond met föhn bezig geweest, zonder succes.

Viel me eerder al op dat die sproeiers erg snel bevriezen, had er in het verleden ook al last van.

Overweeg nu zelf verwarmde sproeiers te monteren, lijkt me opzich niet al te veel werk (viewtopic.php?f=111&t=26608).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet je of je wel of geen verwarmde ruitensproeiers hebt? Hangt dat af van de uitvoering of is het altijd een optie?

 

Onder je motorkap zie je een draad naar de ruitensproeiers lopen, dan heb je verwarmde sproeiers, zie je die draad niet dan heb je ze niet,

Het was bij aankoop volgens mij een keuse bij de winterpakket of uitvoering, maar weet dat niet presies.. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staar je niet blind op verwarmde sproeiers. Ik heb ze op de oude dame maar ik heb al een paar keer meegemaakt dat de vloeistof dan wel uit de koppen komt, maar als je net rijdt en je gebruikt ze de straal op je voorruit bevriest. En ze hebben even tijd nodig om warm te worden. Dus alles heeft weer voor- en nadelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden