Ga naar inhoud

Shoot met zijn nieuwe 20 inch schoenen.


punischer

Aanbevolen berichten

Boy, let wel op dat het spuiten van achterlichten niet togestaan is. Er is een E keurmerk op afgegeven aangezien deze een bepaalde lichtsterkte door moet laten. Ga je deze lichten donkerder maken laten ze dus minder licht door.

Stel dat er iemand bij je achterin knalt en deze gaf in zijn verklaring aan dat je remlichten moeilijk waarneembaar waren kan het zijn dat de Verkeers Ongevallen Dienst een onderzoek in gaat stellen en dan inderdaad tot de conclusie komt dat ze bewerkt zijn. De verzekering die het rapport opvraagt zal dit ook lezen en jou dus gedeeltelijk aansprakelijk kunnen stellen voor de schade. Nou is het bij materiele schade niet snel het geval maar wanneer er letsel oid ontstaat natuurlijk wel.

Een motorrijder die er achterop klapt bijvoorbeeld.....

 

Iets om misschien even over na te denken....

Neem van mij aan dat ik zulke voorbeelden ken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hey master,

 

ben bewust van wat je zegt.klopt helemaal en het is ook apk afkeur omdat de refelctoren in de lamp niet tot slecht zichtbaar zijn.

maar het staat hem wel verrektes sjiek haha.

ik denk altijd maar zo van doen tot dat er iets gebeurt, zelfde als met geblindeerde ramen,het ging 2,5 jaar tot 1 keer. maar toch maar een tintje lichter erop haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens hoor Boy, het staat erg mooi!!

En als je een keer tegen een bon van een agent aanloopt nou das nog te overzien.

Maar het verhaal mbt de verzekering gaat je dan toch iets meer kosten als een paar euries van een bonnetje, vrees ik.

 

Tja keuzes maken, hmmmm lastig!

 

Maar je hebt een schitterende voiture!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi bak man, die velgen staan em zeker dik.

Over de achterlichten gesproken: "voorkomen is beter als genezen" Toch??

 

Zou zonde zijn als je toch een keer zo iets overkomt wat the master zei, en je eigen dan voor je kop slaat.

Verder echt mooi zo.

 

Greetz,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
mooi met die velgen

maar ie kan toch wel een pak lager? zeker als je een sticker hangt "fuck airride" moet je er voor zorgen dat ie lekker diep hangt.

 

Hier bij ons (België) durf ik nog zo geen sticker hangen en mijn bodemvrijdheid bedraagd met moeite 3cm

en dat is gemeten vanaf de vaste delen van de passat, geen plastiek of plooibare delen zoals de bodemplaat.

 

Greetz

 

Hey,

 

van Gent? 3cm waar kan ik die eens bewonderen, ben van Wetteren :wink:

 

grtz back 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden