Ga naar inhoud

Shoot met zijn nieuwe 20 inch schoenen.


punischer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er goed uit. Ik zou alleen de kentekenplaten van je auto onherkenbaar maken op de foto's. Er zijn altijd slimerikken die je auto dan weten te vinden, en dan niet op de goede mannier. En vast ook geen mensen van dit forum. Zou zonde zijn als je die mooie variant kwijt zou zijn.

Echt een super auto.

 

Grtz Marko

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

mooi met die velgen

maar ie kan toch wel een pak lager? zeker als je een sticker hangt "fuck airride" moet je er voor zorgen dat ie lekker diep hangt.

 

Hier bij ons (België) durf ik nog zo geen sticker hangen en mijn bodemvrijdheid bedraagd met moeite 3cm

en dat is gemeten vanaf de vaste delen van de passat, geen plastiek of plooibare delen zoals de bodemplaat.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

alweer nieuwe wielen uhh ja alweer haha.

kon het niet laten zag deze 20 inch wat???? ja 20 INCH op marktplaats staan en dacht die moet ik hebben.

1 velg had een scheurtje dus die laat ik van de week lassen en dan komen er 225-35-20 onder en kan me passie weer een stukkie bijgeschroefd worden.dus word helaas nog effe rondrijden met 1 winterwiel haha.ach ja wie mooi wil rijden moet er wat voor over hebben toch?? :lol:

 

het zijn de 20 inch SLR velgen en er is nog iemand moet dezelfde wielen en vond ze echt te gruwelijk staan.

ben benieuwd als de velg gelast is en er onder zit.spannennddd haha :mrgreen:

 

dit zijn ze,ze hebben wat stoeprand schade maar die schuur en polijst ik er wel uit.

was met de oude ook goedgelukt dus waarom niet.haha

 

Foto-GQM4BXSJ.jpg

 

Foto-GRB6YPYE.jpg

 

wanneer de laatste velg klaar is dan komen er meer foto's

 

cheers

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden