j de jong Geplaatst 28 september, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2008 Ik heb sinds gisteren last van een klapperende en piepende multiriem. alles piept en kraakt en klappert. de stuurbekrachtiging piept ook nog Is dit zelf te vervangen of moet ik dit aan een specialist overlaten. Kan iemand met 1 linker en 1 rechtehand dit ?? of heb je hier 2 rechterhanden voor nodig groeten jacob Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 28 september, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2008 Wat voor motor? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
j de jong Geplaatst 28 september, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2008 het betreft een passat variant van 2002 type 3BG 100 pk TDI ( ik denk een AVB motor ) groeten jacob Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 28 september, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2008 alles is zelf te doen, alleen vraag ik me af of de multieriem de boosdoener is, ik denk eerder een van de spanners. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
j de jong Geplaatst 28 september, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2008 als je de riem vervangt dan neem je toch ook de spanners mee ?? en als je de spannes vervangt dan zet je er toch ook een nieuwe riem om ? maar is het als een niet techneut ook zelf te doen ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sequence Geplaatst 28 september, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 28 september, 2008 Het lijk erop dat de vrijlooppoelie van je dynamo de boosdoener is van het klapperen. Die moet je dan ook vervangen (nieuwe poelie erop zetten kan alleen met speciaal gereedschap) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
j de jong Geplaatst 30 september, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 30 september, 2008 even update: nieuwe riem ,nieuwe spanner, nieuwe vrijlooppoelie, en nog een een of andere poelie van de airco ?? door plaatselijke garage laten doen. ik heb nog geen rekening dus ik weet niet wat het gaat kosten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
j de jong Geplaatst 7 oktober, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 7 oktober, 2008 helaas rekening binnen 513,-- euro en de grote beurt komt er ook nog aan groeten jacob Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3V Geplaatst 7 oktober, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 7 oktober, 2008 Tja, enerzijds een klap geld, anderzijds heb ik hogere bedragen voorbij horen komen. Is dus volgens mij toch zeker niet te duur betaald. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Co_OL Geplaatst 5 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 5 november, 2011 Ik ga vandaag ook aan de slag met de riem en spanrol Dus zoals ik lees kan 400 euro besparen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hcaluwe Geplaatst 5 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 5 november, 2011 helaas rekening binnen 513,-- euro en de grote beurt komt er ook nog aan groeten jacob WAt een geld , dit is bij je plaatselijke garage? Ik heb ooit eens voor mijn Passat Tdi bj 2000 alles laten vervangen , D riem Multieriem en alles spanners , kosten €325,- euro. Maar mooi dat ie het weer doet, en ja autorijden kost nu eenmaal geld Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
strui901 Geplaatst 5 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 5 november, 2011 Waar heb je dat laten doen? Klinkt mij als een koopje. Is ook de multiriemspanner vervangen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hcaluwe Geplaatst 5 november, 2011 Rapporteer Share Geplaatst 5 november, 2011 Alle spanners , dit is al een tijdje geleden , prijs zal nu wel wat hoger liggen , maar nog altijd de helft van de dealerprijs. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten