Ga naar inhoud
  • 0

Passat = verlaagd


TDI-David

Vraag

Vandaag ben ik naar Lonerdesig(s-tuning) in Venlo gereden om mijn Passat te laten verlagen. Ik had daar, na veel goede recensies op dit forum, een Eibach Pro kit besteld. Aardige lui bij Lonerdesign, ik mocht meekijken. :) Op een lastige bout na is alles goed verlopen. Eindelijk durf ik wat foto's te laten zien. Hiervoor leek de auto op een off road. :roll:

 

post-4891-1423822919,3336_thumb.jpg

 

Off road editie ,VOOR

post-4891-1423822919,6461_thumb.jpg

 

En NA

post-4891-1423822919,7242_thumb.jpg

 

Ik ben er super tevreden mee. Het rijden is net zo comfortabel de uitstraling is tien keer beter. Prijs is ook netjes. Eibach is een aanrader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ziet er heel strak uit! :cool2: Ik vind een passat zo stock altijd een wat weg hebben van een touareg zoals hij er ook bij mij pas uitzag.

Ik heb ook gekozen voor eibach omdat ik al een veren set onder mijn golf IV had liggen maar ik heb nu gekozen voor een Pro street S Schroefset en man o man toch! wat rijd dat heerlijk! ik zou nooit meer anders willen en Eibach is voor mij in ieder geval altijd de beste keuze als je je passat of elke auto mooi en comfortabel op zijn buikje wilt hebben.

 

Maar nogmaals je auto ziet er heel goed uit :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

MM tja ik zou het ook wel willen, maar wat als je nou op een gasveld (lees weiland :mrgreen: ) moet parkeren. (voor een consert, auto cross e.d.) :?:

En als je met standaard vering net met 55km/h over een drempel kan, hoe hard kan dat nog als die verlaagd is?

Anders ben ik wel heel erg laat op mijn werk :P

 

ps. ziet er wel strak uit hoor !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kom ook makkelijker en sneller over drempels. Dit komt denk ik doordat de veren stugger zijn. Voorheen ging mijn neus nog omhoog bij snel optrekken. Nu bijna niet meer. Nu geen heftige schommelingen meer maar goede wegligging. Stugger maar gelukkig geen stuiterbal. De uitschommeltijd is gewoon korter. Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten uitleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@Marco456

Ik heb een bescheiden verlaging met Eibach veren, en ik kom beter over drempels dan met de originele veren, hoogstwaarschijnlijk omdat deze verder 'doorveerden'.

 

Hoeveel lager is die nu dan 3 cm?

 

Ik ken iemand die heet een Golf IV en die gaat met een slakken gang over drempels heen en het stuitert als een gek.

heeft een V6 4 cm lager en standaard veren. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat zou ik ook nog wel willen :roll: maar langs mij zit iemand die het daar niet zo mee eens is :angry:

Maar vanaf hoe welke prijs is dit mogelijk?

Ik had het zelfde probleem(oplossing)

Ik had de auto verlaagd,ben gaan rijden in het weekend en dan zeggen tegen moeder de vrouw wat rijd hij lekker he.

Kreeg als antwoord ja nu nog wel,maar als je hem gaat verlagen niet meer.

Jammer hij maar is al lager,en je merkt het niet eens.

 

Succes

 

 

Groet Stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden