Ga naar inhoud

betrouwbare/ goede garage gezocht


ambuPijl

Aanbevolen berichten

Mijn 3BG variant 2.0 benzine van 2002 heb ik nu bijna 2 jaar in mijn bezit en tot nu toe tot volle tevredenheid.

Dit jaar weer op vakantie geweest naar Italie en daar in totaal 4600km zonder problemen gereden ( alleen wat olie moeten bijvullen)

Met mijn voorgaande auto's hebben qua onderhoud nooit wat aan gedaan: ja............de normale slijtage ( banden, filters etc)

Maar met deze Passat ben ik toch wat zuiniger en aangezien deze volgens de boekjes in geen 30.000km bij de garage is geweest denk ik er nu toch sterk over een grote beurt + APK bij een goede en vertrouwde garage te laten uitvoeren.

Nu lees ik dat men toch wel regelmatig bij de dealer wordt "besodemieterd"

Welke garage bij mij in de regio ( Leeuwarden/Friesland) zouden jullie mij kunnen aanraden? ( en moet dit beslist een garage uit de VAG stal zijn)

Het mag best wat kosten als e.e.a. maar correct en eerlijk wordt uitgevoerd opdat ik nog vele vertrouwde kilometers kan maken.

Ik wacht op jullie kennis en kunde.

gr. Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auto Dijk (voormalig VW-dealer) in Dokkum heb ik prima ervaringen mee. Een paar dagen na de reparatie kreeg ik altijd de factuur thuis gestuurd.

 

Bij het maken van een afspraak wel even vragen naar een leenauto. Bij de leenauto betaalde ik altijd een x-bedrag per gereden kilometer.

 

Ben er nog niet met deze auto geweest omdat ik de kleine onderhoudsbeurt zelf heb uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden