Ga naar inhoud
  • 0

velgen eindelijk klaar


snowseals

Vraag

ik had een tijdje geleden een setje bbs le mans gekocht die wat aandacht nodig hadden ? het waren 8,5 en9,5 x 19"

velgen in de zeldzame steek 5x112

nieuw worden ze niet meer verkocht en waren ze bijna onbetaalbaar 1008 euro voor de 8,5 ! 1118euro voor de 9,5 !

per stuk exl btw ! dat kan ik er niet aan geven

de randen waren dof dus die heb ik gelijk naar alu-bling gebracht om ze te laten polijsten !

de harten heb ik geparelstraald, vervolgens filler gespoten dan geschuurd met p800

vervolgens laagje gtondlak gespoten , gevolgd door 2 lagen goud metallic en als laarste 2 laagjes vernis

:shock: een hele karwei

vorige week waren de randen klaar en deze week heb ik de velgen terug gemonteerd met 24karaat vergulde boutjes

en ik vind ze persoonlijk mooi gelukt ? nieuwe center kapjes zijn besteld dus daar mag je niet op letten! :P

post-4797-1423822893,3663_thumb.jpg

post-4797-1423822893,4601_thumb.jpg

post-4797-1423822893,5694_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Vind ze zo niet altijd mooi maar onder een zwarte passat zeker wel! Ben benieuwd naar de pics.

Is je passat (veel) verlaagd? normaal gesproken zou ik die bandenmaten ook nemen zo.

 

ligt behoorlijk laag bij de grond ? fk schroefsetje ? foto is zoals hij nu is? :P

op 18" oz superturismo's 225/40 dunlop rubber

post-4797-1423822896,9755_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nice! Bij mij gaat past er achter geen 9.5j et46 onder ik zit dat bijna met de velgrand tegen de wielkast aan. Heb hem nog wel wat lager liggen volgens mij, ook een fk schroefset maar achter alle ringen en stelschroeven verwijderd. Wat voor et hebben de bbs-en?

 

dacht alle 4 et32

dus zou moeten passen?

iemand nog 215/35 of 225/35 in aanbieding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij zat idd de velgrand een paar mm buiten de wielkast en er bijna tegenaan.

 

Weet niet precies hoe dit bij een 3b zit, dacht dat je daar minder ruimte had dan een 3bg. Op een 3bg steekt dit wel erg ver uit. 3b heeft een hogere et volgens mij maar ik zou goed kijken of dit aan de binnenzijde wel past, en je wagen kan niet superlaag want dan raak je de band of velgrand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden