Ga naar inhoud
  • 0

navi, kilometer signaal 3B


Arno

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@ antonio, bedankt maat... maar ik bedoelde eigenlijk de andere kant. Waar komt die (nummer 1 (gala) vanaf? ik weet dat het bij mijn Touran pin 18 van achter het klokkenspel is.

Als iemand het weet mag ie het zeggen. Ik had al gezocht op het forum, maar nog niks kunnen vinden.

Afijn , het zou een grote hulp zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee Helaas. in de stekker zit die niet.

maar inmiddels ben ik via www.navigatiehelpsite.nl wel eea wijzer geworden.

puls signaal noemen ze dat daar.

 

QUOTE:

Ook bij de genoemde Passat zit er echt niets anders op dan het uitbouwen van het instrumentenpaneel en een nieuwe pin (MOS BU Kontakt VW Part No 000 979 009) aanbrengen op de nog onbedrade plaats 28 van de stekkerverbinding.

UNQUOTE

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

constante + en contact zitten volgens mij goed want hij onthoud alle ingestelde dingen en gaat aan bij het inschakelen.

 

Enkel het bluaw-wit draadje geeft nog problemen denk ik.

Het is aanwezig in de stekker maar de navi is enorm traag, het pijltje dat de wagen moet voorstellen blijft soms enkele minuten op dezelfde plaats staan terwijl ik rijdt en verspringt dan ineens...

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

gps wel goede ontvangst? (minimaal 4 satellieten)

blauw/witte draad, evt. te controleren met spanningszoekertje. Gaat bij erg langzaam rijden knipperen aan/uit.

 

by the way: paszenger, staat dit bericht van jou nou dubbel in 't forum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

kan zijn dat dit dubbel staat.

Mijn excuses daarvoor.

Hij heeft 8 sattelieten gevonden en doet het nog niet zoals het hoort.

Heb net een 26-poloige stekker besteld en ga de blauw-witte draad doorlinken naar deze nieuwe stekker en dan zou het normaalgezien moeten gaan.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden