Ga naar inhoud
  • 0

Wat zou dit kunnen zijn?


passat_w8

Vraag

Achterin de Passat is aan de bestuurderskant een kastje. Daarin zit een cd-wisselaar. Deze is gemakkelijk te zien en te herkennen.

Er is nog een laatje ahw. Dit is keurig afgedekt met een op maat gemaakt houten plaatje. Wanneer je het plaatje weghaalt, zit daar een doosje achter. Het is niet aangesloten alhoewel er wel een aantal kabeltjes liggen.

Zo op het eerste gezicht heb ik geen flauw idee wat het zou kunnen zijn.

Misschien dat er hier iemand is die mij een idee zou kunnen geven?

post-3424-1423822820,683_thumb.jpg

post-3424-1423822820,7768_thumb.jpg

post-3424-1423822820,8549_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@Robl

 

En niet even alleen jou nieuwschierig gemaakt, maar ook mijzelf.

Het lijkt mij inderdaad ook wel een goed idee om het eea eens los te peuteren en dan te kijken wat

het evt zou kunnen zijn. Als het los is, dan zal ik eens kijken of er nog een foto van gemaakt kan worden.

Misschien is het wel meteen te zien wat dan is, zeker als je het in je handen hebt.

Ondertussen is er ook een mailtje met eenzelfde vraag naar de vorige eigenaar gegaan en wie weet kunnen zij wat licht hierop werpen.

 

Goed, de stoute schoenen aan en maar even sleutelen, het weer zit in ieder geval mee.

 

Ik houd jelui op de hoogte.

 

Grtz,

Feike

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo, ik ben er mee in de weer geweest.

Het schoot mij ineens te binnen dat toen ik de auto kocht er ook een handset in de armleuning zat. Deze was aangesloten, maar volgens mij werkte het niet.

Ik heb de beide kabeltjes die achterin bij het onbekende doosje, aangesloten en meteen ook de handset maar even aangeprikt.

Toen even proberen om het eea aan te kunnen zetten, maar niet werken :? . Contact aangezet, en... warempel ik had beeld op de telefoon. :D

Helaas is er geen manual bij zodat ik niet echt van alles heb kunnen uitproberen maar het ziet er naar uit dat ik dan wel wat voor elkaar heb gekregen.

Hierna ben ik op het internet wat gaan zoeken. En wat blijkt,..het is inderdaad een soort van track&trace iets. Maar dan zelfs via de sateliet. (KLIK)

Het doosje achterin is de BlackBox.. zoals een er al is aangegeven door een van jullie.

 

Nu maar eens kijken of het mogelijk is om een sim-kaart ergens in te kunnen frotten zodat er ook mee gebeld kan worden. Moet dan van de week eens kijken of er contact gelegd kan worden, om te zien of er een manual te bemachtigen is.

 

Tot zover.

Mocht er weer nieuws zijn dan zal ik dat hier wel even neerzetten. Ik houd jullie op de hoogte.

 

Grtz

Feike

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden