Ga naar inhoud
  • 0

Ruisend geluid


ecm103

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dit is volgens mij hetzelfde als wat ik heb.

 

Ik had dit al eerder gepost in een ander topic:

 

 

Wat ik ook niet kan plaatsen is een bepaald geluid bij het optrekken. Ik hoor de turbo lekker fluiten maar daarbij hoor ik ook een soort schrapend geluid of vloeistof die met hoge snelheid door een leiding gaat. het lijkt wel van richting de turbo of rechts van de turbo te komen. Dit geluid had ik eigenlijk al sinds ik de auto heb gekocht dus misschien hoort het wel. Het is puur bij het optrekken.

 

Ben benieuwd wat jullie hier van weten.

 

Greetz,

 

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geluid is er ook als de airco uit staat of op Econ. Op motorbeschermplaat ligt geen rotzooi. Slang intercooler kan ik helaas niet kijken, heb namelijk geen idee waar ik moet zoeken. Vermogen is prima, trekt lekker.

 

Uitlezen gaat helaas niet, ben op vakantie in Denemarken.

 

Geluid had ik ook al toen ik hem kocht, dacht ook dat het er bij hoorde maar nu begin ik me er steeds meer aan te storen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Opzich mag je wel een blazend geluid horen, niet te hard natuurlijk. Ik hoor ook ook wel iets gaan blazen bij een beetje gas geven. Het is echt een ruizend 'water door buis met bocht' geluid. Een onderdrukt gefluit/blazen van de turbo.

 

De intercooler slang zit aan de bestuurderszijde achter de bumper. Hij wil wel eens losraken/scheuren van de intercooler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden