Ga naar inhoud
  • 0

Stotterende VR6


Ivo

Vraag

Sinds vrijdag loopt de VR6 als een krant. Bij intrappen gas slaat de motor dood en wilt afslaan. Stationair gaat het toerental alle kanten op. Als ik al een stukje kan rijden geeft de computer een verbruik van 1 : 1.5 aan en dat is ook wel te ruiken. Vorige week is wel het motorruim schoongemaakt en mogelijk is daar iets mee stuk gegaan, aan de andere kant heb ik de afgelopen week wel meer het iets inhouden tijdens gas geven ervaren.

 

LMM heb ik bekeken en wat schoongemaakt, merk wel dat er valse lucht wortd aangezogen maar kan niet plaatsen waar (mogelijk filterhuis)

 

Iemand nog een idee en zou deze storing met VAG com uitgelezen kunnen worden. Aangezien ik de straat niet uitkom zonder af te slaan is het erg lastig zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Lijkt of de motor in een noodloop staat. Moet waarschijnlijk gerest worden, aangezien ik er bijna niet mee kan rijden wordt het lastig naar de garage te rijden.

 

Wie of wie heeft er VAG com en woont een beetje in de buurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is aan de comp gehangen en meteen meldingen dat de LMM defect is. Deze wordt besteld maar blijkt moeilijk te verkijgen te zijn. Geintje gaat 305 euri kosten ...., maar ja dan rij ik weer. Als ik een B3 had was ik overigens het dubbele kwijt geweest. Die LMM kost ruim 400 euro.

 

Hoor vandaag wanneer de LMM beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden