Ga naar inhoud

Mijn nieuw racemonster


passat_freak

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ja las ook net {geboren in harkema}Woon je al lang daar of nog niet zo lang?

Mischien ken ik je dan wel vanuit kolkzicht int feen??Kwam daar altijd met een heel groepje uit Opende,met Marcel karre???

 

Ik woon hier nu zo'n 6-7 jaar, maar ik kwam soms weleens in kolkzicht (met of zonder m'n ouders :wink: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan was je 14 zal ik je wel niet gezien hebben.Ik was dan 17 toen was ik elke vrijdag avond.gezzelige boel s'avonds..Maar dan kennen we elkaar vast niet.Groetjes Sietze.ps Mooie Bakkies heb u daar hoor.

 

Dat klopt, Ik was er trouwens vorige week ook, even weer in Nederland op vakantie. Was er toen op een Zaterdagmiddag, met van der kaap, Ulke veenstra en pieter spinder. Ik weet niet of je ze kent maar hun zijn ook van die rijke mannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
mooi ding! Combinatie grijs/zwart dashboard zie je in NL niet al te vaak, daar wel? Binnen de GTI Club Holland http://www.gticlub-holland.nl hebben we een aantal R32´s (Golf IV en ook V). Bij de introductie heb ik een weekje in een IV R32 mogen sturen. Prima kar! Mooi geluid.

 

Jij in ieder geval rijplezier ermee! Hoe liggen de brandstofprijzen daar?

 

Je ziet hier wel, maar ook niet zo vaak, heb even op de site gekeken. Stonden wel mooie Golfies tussen.

De diesel is hier momenteel duurder dan de benzine :? , best wel lollig. Het enige land in de wereld waar benzine goedkoper is dan diesel.

 

Nee hoor, Zwitserland is de diesel ook duurder dan benzine en in Italie is het gelijk...

 

BTW very nice golf..... bruut ding en ja moeilijk inhouden...alleen het geluid...

je schrijft dat de wegenbelasting bij jullie voordeliger is...maar dat is maar een fractie wat het dan bij jouw goedkoper is in verhouding met Nederland...heb je ook geen BPM in Noorwegen??? ..kijk dan is het wel veel voordeliger....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden