Ga naar inhoud
  • 0

velgen verkleinen inplaats van 8,5 breed 7 breed


cabriootje

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat wel kan is de {et }waarde op achter kant van het hart uit draaien laten.Niet echt de et maar zo'n effect heeft het wel.Weet begod niet waar je dit kan laten doen?bij een draaierij van ijzer een soort machine fabriek waar een draai bank is. Maar nog tot zo'n dikte ivm het hou vast van je wielmoeren?Weet niet of daar veel ruimte/speeling in zit.Zodat bijv geen et 35 wordt berijkt maar eerder et 40 zodat de velg in geheel naar binnen komt.Waardoor je met de randen minder te maken hebt omdat hij in geheel dan dieper kan?Breedte gaat je nergens lukken.niet op alu velgen uiteraad wel met staal,Zo zit ik nog steeds een beetje af te wachten op een set stalen a8 velgen {reserve zijn dit soms}Die zijn staal in 18 inch,verbreden laten en dan heb ik weer wat aparts.Maar niet te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aluvelgen zijn inderdaad niet smaller te maken. En uitdraaien van het pasvlak kan in theorie maar zal waarschijnlijk problemen geven met de veerpoten en is bovendien niet toegestaan. Al helemaal geen 35 á 40mm. Dus ik denk dat je dan toch echt naar andere velgen moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Meten is weten 3V,En aan een ander zijn dochter zitten mag ook niet,mag,en ik heb het wel gedaan heb er zelfs 2 kinderen bij.ahahah,.Zal wel niet mogen,maar verbreding mag ook niet en dat wordt heeeel veeeel gedaan.

En als je een paar mm nodig bent op de velgen en dan past het,mmmmwwwwaaa dat kwam er bij een paar mm af,had bij de blauwe Passat een stukje draag arm geflext zodat hij net even een beetje dunner werd niet veel maar net genoeg wat ik nodig had om een et 52 te zetten,wel had ik er ook ringen tussen.Dus ging ook maar om een mm op een stukje van 5 cm breedte.Daardoor kon ik wel op die wielen rijden anders ging het niet,Ja was wel gelukt had er 2 nieuwe toyo's onder gemoeten die pasten wel.Maar had mijn beurs het niet aan toe op dat moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja dat had ik er niet zo direct uit begrepen,das wel een bult dat gaat zowieso niet lukken om de dikte van de boutgaten in de velgen.Dan zul je die helemaal weg halen.Niet doen niet lager of andere velgen.Staan nog wel een setje amg 18 inch zwart hart met polijste rand. :wink: op marktplaats

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat jij wilt darren, is met deze velgen volgens mij onmogelijk, je kunt dan beter naar je wielkasten gaan kijken, en die verbreden/uitkloppen/aanpassen. Ik heb een beetje hetzelfde probleem, ik heb een te lage et waarde voor hoe laag ik rij daarom heb ik 225 35 18 ipv 225 40 18 dan zijn de banden 1 cm platter. Maar eigenlijk moet ik velgen met een hogere et waarde hebben(word aan gewerkt/gespaard)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden