Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dat is eigenlijk ook een goede 8) toch de mooie achterkant maar geen kosten en aansluitingen voor op je uitlaat. Maar ff over die ophanging van dat nep stuk :D , is dat zelf gemaakt? Dat laswerk enzo. Of zijn er denken jullie wel mogelijkheden om zon uitlaat makkelijk te monteren? Is ook erg goedkoop: als je je huidige bumber gebruikt ff dremelen: zon 25â?¬ per uitlaat. 2 zou natuurlijk wel het mooist zijn. Maar met trekhaak erbij tog mss 1tje dan maar. Wat vinden jullie er van. Het blijft wel nep dat wel

Geplaatst

Ik zou zeggen waarom niet 8)

dat is wel erbij gelast ja.. maar word aan die schroef vastgemaakt, vind het wel mooi.

je hebt geen kans op trillingen,of geluid wat biberd ofzo.

maja de keus aan jou

Geplaatst
Check eerst even of je je uitlaat wel omhoog kan verplaatsen, voordat je met de dremel begint.

hoe bedoel je omhoog verplaatsen?

Ga je een sierstuk plaatsen en in je bumper dremelen? dan "sluit" het niet mooi op elkaar aan..

Geplaatst
Check eerst even of je je uitlaat wel omhoog kan verplaatsen, voordat je met de dremel begint.

hoe bedoel je omhoog verplaatsen?

Ga je een sierstuk plaatsen en in je bumper dremelen? dan "sluit" het niet mooi op elkaar aan..

Dus maar een nieuwe bumper erbij dan?

Geplaatst

Bij mij worden de pijpjes afgezaagd en verlengd naar de linkse kant.

De eerste week van februari laat ik dat doen.Als het klaar is zal ik wat foto's plaatsen

Geplaatst
neej man :lol: .

zeg eens ff eerst wat voor motor jij hebt.

en wat je wilt..... AAN je uitlaat vast of die Neppe ??

Niet zo bijzonder: 2.0 L. 20V 96kW/130 pk

maar dacht zelf aan de neppe. Alleen dan eens kijken of zo'n ophang stukje te maken is.

Geplaatst

alles is te maken,, ik zou eerlijk gezegd ook voor die Neppe gaan..

mischien is die spoiler lip wat, die zie je op foto bij die link. heb je meteen 2x orginele gaten. (W8 passat)

Geplaatst

Tja.. Dat blijft de discussie. Ik had ooit een Golfje III. Daar zat een Sebring onder. Die was vooral gekocht voor de optische kant. Stond ook super. Omdat het slechts een 'kleine' 1.8 was, viel het met het 'kabaal' allemaal nog wel mee.

Maar ik zou dus wel eerder voor nette sierstukjes kiezen..

Geplaatst

impagnat wrote:

De eerste week van februari laat ik dat doen.Als het klaar is zal ik wat foto's plaatsen

Blijkbaar is mijn vorige post verdwenen ?

Affijn...ik vind dit ook super strak om te zien.

Dit wordt voor mij zeker een modificatie waar ik oren naar heb.

Zelfs mijn vriendin zag dit wel zitten :woohoo:

Laat als je wilt idd. wat foto's zien als het klaar is en ook wat de kosten totaal waren.

Als ik het laat doen wil ik ook echt werkende pijpen namelijk en dit zal ik moeten laten doen.

Mvrgr.Melvin

Geplaatst

Alle foto's zoals die van de meetings zullen in de loop van de week weer online staan.

Geplaatst

Melvin schreef:

impagnat wrote:

Laat als je wilt idd. wat foto's zien als het klaar is en ook wat de kosten totaal waren.

Als ik het laat doen wil ik ook echt werkende pijpen namelijk en dit zal ik moeten laten doen.

Mvrgr.Melvin

Als je vriendin het ook mooi vindt dan moet je het zeker doen. Het gebuert niet altijd vrouwen het ermee eens zijn, temnininste bij mij thuis niet.:(

Maar ik ga er foto's van plaatsen. Het kost als het goed is ronde de â?¬ 100,00.

Geplaatst

impagnat schreef:

Melvin schreef:
impagnat wrote:

Mvrgr.Melvin

Als je vriendin het ook mooi vindt dan moet je het zeker doen. Het gebuert niet altijd vrouwen het ermee eens zijn, temnininste bij mij thuis niet.:(

Maar ik ga er foto's van plaatsen. Het kost als het goed is ronde de â?¬ 100,00.

100,- euro?...aan onderdelen alleen al denk ik? (als je het ermee redt).

Ik denk als iemand je pijp op die 2 stukken moet doorverbinden hij ook moet gaan lassen en ergens een splitsing in je echte uitlaat moet aanbrengen.

Al met al wel een paar uurtjes werk wat betaald zal moeten worden.

Of ga jij echt alles zelf doen?

Mvrgr.Melvin

Geplaatst

Nee ik laat het doen. Ik kon kiezen tussen 2 sierestukken maar die zijn te groot. De prijs daarvoor is rond de â?¬ 150,00 of 2 gepolijste pijpen van ca. 67mm en daar moet ik â?¬ 100,00 voor betalen.

Ik weet niet welke auto jij hebt maar meestal komen er twee pijpen uit de uitlaat dan hoef je niets te splitsen.

Geplaatst

Maar ik heb het over deze modificate:

http://www.passat3b.de/tips/w8_auspuff/w8_auspuff.html

Zowel links als rechts 2 pijpen dus.

Aangezien ik ze zowel links als rechts aangesloten wil hebben zal ergens op de uitlaat een splitsing moeten komen.

Als ik het kosten plaatje bekijk wat op die site staat zit je aan onderdelen al aan de 150,-.

Dan komen de man-uren er nog bij.

De reden waarom ik links en rechts aangesloten wil hebben is omdat in de winter alleen links zo'n witte rookpluim wel een erg nep gezicht is :unsure:

Dan liever iets meer betalen en dat het ook echt klopt ;)

(nu bezit ik nog een passat uit 1999,maar deze modificatie wil ik toepassen op de toekomstige passat..en dat wordt het model wat ook op die link staat)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden