Ga naar inhoud

klem voor dimlicht 3C (valeo)


rubeneduardo

Aanbevolen berichten

Kan er iemand voor mij kijken wat het onderdeelnummer is van een Valeo (of HELLA indien deze dezelfde zijn) dimlichtvoet/fitting/houder. Ik heb deze besteld bij de dealer, maar deze heeft een handgreep geleverd! Geen idee wat ik er mee moet, artikelnummer is 5MO 941 109 A..

 

15xke1j.jpg

 

De klem van hella is metaal bij jouw auto is plastic en ze zijn niet hetzelfde

 

( hella klem is nummer 4)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, wat is een artikel 5MO 941 109 A? Deze heb ik namelijk meegekregen van de dealer. Ik vraag me af wat dat is. Maar die Hella fitting gaat dus niet passen op mijn auto begrijp ik? Dealer had namelijk in eerste instantie gezegd dat de Hella ook zou moeten passen maar heb inmiddels geleerd de dealer niet te geloven op zijn woord. :(

 

Maargoed, ik ga door met mijn zoektocht en zal die H7 Valeo sockets vinden! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo net gebeld door de productmanager Lighting van Valeo Services en deze was verheugd mij te vertellen dat ik KOSTELOOS 2 nieuwe VALEO dimlichtfittings opgestuurd krijg naar mijn thuisadres. Hulde voor VALEO! Deze vond het overigens ontzettend vreemd en slecht dat de dealer geen moeite heeft willen doen om deze te bestellen, aangezien dit wel mogelijk is ondanks dat deze niet in Etka staan. Dus mijn zoektocht is zeer succesvol geweest, en hierbij thumbs up voor VALEO! :-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat het gelukt is !! En best gemakkelijk ook :smile:

 

Inderdaad, heb gisteravond een mailtje gestuurd met mijn verhaal en klacht erin en vandaag werd ik gelijk gebeld! :-)

 

Prima service, ook al was het niet hun probleem, maar het probleem van de VW Dealer die te lui was om maar enige moeite te doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

vermeld anders zometeen even een art.nr op zon fitting.

 

Er is simpelweg geen artikelnummer aangezien deze niet via Etka oftewel de reguliere weg te bestellen is. Dit kan alleen door de dealer contact te laten opnemen met Valeo om speciaal daarvoor het product te bestellen. Door de extra moeite en tijd die de dealer erin moet steken in combinatie met de prijs van maar een aantal euro's ben ik dus ook afgewimpeld door de dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

niet om het een of ander, maar die adapter kun je toch niet meer gebruiken na modificatie? mijn auto van 02-2008 en mag dus geen aftermarket xenon zonder hoogte verstelling e.d. voeren. wil dus wel makkelijk kunnen ombouwen naar halogeen...

 

Kan me namelijk zo voorstellen dat de stekkertjes niet meer klemmen.... aan de andere kant bedenk ik me dat de lamp eigenlijk ook alleen maar vast zit op de stekkertjes... klemt dus wel genoeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...
Ik ben zo net gebeld door de productmanager Lighting van Valeo Services en deze was verheugd mij te vertellen dat ik KOSTELOOS 2 nieuwe VALEO dimlichtfittings opgestuurd krijg naar mijn thuisadres. Hulde voor VALEO! Deze vond het overigens ontzettend vreemd en slecht dat de dealer geen moeite heeft willen doen om deze te bestellen, aangezien dit wel mogelijk is ondanks dat deze niet in Etka staan. Dus mijn zoektocht is zeer succesvol geweest, en hierbij thumbs up voor VALEO! :-):-)

Hallo rubeneduardo,

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, ik ben ook op zoek naar deze lamphouders maar Valeo in niet erg klantvriendelijk, ze zeggen gewoon "wij leveren niet aan particulieren, zoek het maar zelf uit waar je ze vandaan haalt"

 

Weet je toevallig nog de naam en telefoonnummer van deze meneer bij Valeo?

 

Groetjes Theo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mail gekregen van valeo en zij beweren dat zij geen wisselstukken liggen hebben en dat k naar dealer moet, dealer kan dan weer aan geen nummer ervor geraken...

 

hey wim, heb van dre gehoord wat je probleem was.

als je nu gewoon op ebay of kapaza een nieuwe koplamp zoekt.....

ben je voor 50euro rond en dan wil ik je wel helpen om die nieuwe koplamp te plaatsen.

want dat nieuwe stukje erin krijgen en eer dat je het hebt zijn we nog verder van huis.

ik heb me vorig jaar koplamp gekocht voor 45euro .

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar kan je zo'n adaptertke appart voor kopen... is hanig voor mijn xenon en voor keuring dan mijn dimlicht te vervangen :)

Voor de nieuwe types Valeo koplampen is er geen adaptertke dat is nu juist het probleem :(:x

 

En op Ebay twee koplampen kopen waarvan je niet eens zeker kan zijn dat er de goede lamphouders inzitten is ook een beetje geldverspilling :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden