Ga naar inhoud
  • 0

Gechipt door Mobile Tuning


Hitec

Vraag

Zojuist is mijn Passat van 150pk naar 180pk gechipt door Mobile Tuning op mijn werk, die hadden nu een actie voor alle Turbo motoren tot '05 voor €299,- De terugreis van mijn werk was in ieder geval al een stuk leuker dan de heen reis vanmorgen. Nu alleen van de week nog de EGR afdichten en dan maar hopen dat hij zonder problemen blijft doorijden. Zijn er toevallig nog meer mensen die bij Mobile Tuning bekend zijn?

 

Gegroet,

 

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

- 2 weken niet tevreden geld terug.

- 5 jaar garantie op de door ons geplaatste onze soft- en hardware.

- De software voldoet aan alle TUV-eisen

 

Motorgarantie is ook mogelijk alleen daar betaal je natuurlijk ook voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Of ze nou vanuit een bus werken of een pand zegt natuurlijk helemaal niks over de kwaliteit van de "tuning"

 

De kwaliteit hangt af van de kwaliteit van de software, en dat is voor de klant niet controleerbaar. Als hij maar harder gaat is iedereen immers tevreden. Geen slecht woord overigens over dit bedrijf hoor. Gaat er alleen om dat de kwaliteit bepaald wordt door diegene die de software maakt, en niet de wijze waarop deze in de auto wordt gebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Of ze nou vanuit een bus werken of een pand zegt natuurlijk helemaal niks over de kwaliteit van de "tuning"

 

De kwaliteit hangt af van de kwaliteit van de software, en dat is voor de klant niet controleerbaar. Als hij maar harder gaat is iedereen immers tevreden. Geen slecht woord overigens over dit bedrijf hoor. Gaat er alleen om dat de kwaliteit bepaald wordt door diegene die de software maakt, en niet de wijze waarop deze in de auto wordt gebracht.

 

 

Daar heb je volkomen gelijk in, opzich vind ik het wel mooi dat die gasten dit gewoon op je werk of voor de deur doen.

Dit is tevens ook heel handig voor bv in de toekomst op een meeting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

He Bart,

 

Idd een heel goed punt, ze vertelde mij ook dat de software idd erg belangrijk is en dat hun met een goede kwaliteit software vanuit Duitsland werken om problemen te verkomen, maar ja dat kan iedereen natuurlijk vertellen. Het feit dat hun met het systeem van op locatie chippen levert volgens mij wel meer klanten op, want ik kom uit Zeeland en als ik een keuze moet maken of naar het hooge noorden rijden of ze komen bij mij langs dan is die keuze snel gemaakt.

 

Maar we zullen moeten afwachten en kijken of we wel of geen problemen gaan krijgen. Ik moet wel zeggen dat het erg goed merkbaar is met of zonder chip, hij rijd gewoon echt heerlijk. Het enigste wat ik morgen nog ga doen is de EGR afdichten en een K&N filter plaatsen.

 

Greetz,

 

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
He Bart,

 

Idd een heel goed punt, ze vertelde mij ook dat de software idd erg belangrijk is en dat hun met een goede kwaliteit software vanuit Duitsland werken om problemen te verkomen, maar ja dat kan iedereen natuurlijk vertellen.

 

Software inkopen bij andere tuners gebeurt vaker, en is opzich ook niet vreemd omdat voor alle auto's zelf software schrijven niet te doen is.

 

Echter ben ik altijd een beetje bang dat in dat geval de kwaliteit ten koste gaat van de kwantiteit. Sowieso moet er eigenlijk ook altijd een diagnose, en controle log voor, en na de tuning plaats vinden. Zo kan je problemen uitsluiten, en tevens de tuning aanpassan waar dat nodig blijkt te zijn (rook, pieken in turbodruk). Immers is elke auto toch weer net even anders. Ik betwijfel of ze dit ook doen als ze "aan huis" komen chippen. Vaak is het dan toch lange halen, gauw thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wil niet lullig doen hier op het forum, maar ik lees nu een hoop onzin die nergens op slaan.

Is er niemand die de moeite neemt om te achterhalen waar Mobile chiptuning hun software vandaan halen.

 

Ik heb zelf met Mobile chiptuning veel contacten gehad en ik kan jullie vertellen dat zei Wetterauer software gebruiken. Omdat de naam Wetterrauer in Nederland te grabbel is gemaakt door andere figuren hebben ze besloten om als Mobile chiptuning door het leven te gaan.

 

Nee ik heb er geen aandelen dus tot zo ver mijn info over hun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden