Ga naar inhoud

Goede VW garage omgeving Utrecht


Passatrijder

Aanbevolen berichten

Vrijwel iedere keer als ik mijn passat ophaal bij de garage, bovag dealer etc is er wel iets fout gegaan. In het gunstigste geval zijn er alleen een paar boutjes of afdichtingen vergeten, (heb al een aantal malen op de meest bizarre plekken de bodemplaat weer vastgezet na een bezoekje aan de garage).

 

Vaker komt het voor dat bij een grote beurt niet vervangen wordt wat we afgesproken hebben: Lucht, interieur- brandstof- en oliefilter blijken gewoon niet vernieuwd.

 

Ik begrijp best dat we allemaal centen willen verdienen. Maar hier heb ik de balen van. Ik heb t al zo vaak (vriendelijk) besproken..

 

Weten jullie een deskundig iemand in de omgeving Utrecht die met enige passie en gevoel een Passat kan onderhouden?

 

Ik hoor graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in Kortenhoef, ben ik laatst geweest om een klant van mij af te leveren die daar zn auto in onderhoud(A4 115pk pd) had.. ik zal even naar het adres vragen, want het zat een beetje verstopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze zijn allemaal van begin 2005. Meestal worden ze dan wel binnen een half jaar gemonteerd. Dus zo'n 2 jaar zitten ze er wel in. De laatste grote beurt was één maand geleden en toen had ik expliciet afgesproken dat alles vervangen zou worden. Het interieur en luchtfilter zaten helemaal vol zooi. Hebben ze niet eens de moeite genomen om dat dan even schoon te maken.

 

Ik kan natuurlijk niet kijken hoe vervuild het brandstof en oliefilter zijn, maar ik ben bang dat die ook erg smerig zijn na 150.000 km..

 

Ben ik nou te precies?? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het nummer van Jan is: 035 – 656 44 26 (Kortenhoef). Hij heeft bij BMW gewerkt (Jan de Jong in Hilversum) en kan ook software voor Audi / vw inlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Autoservice Jaron

Golf van Biskaje 4/A-10

3446 CP Woerden

 

Hier heb ik altijd goede ervaringen mee gehad.

Eerst overleg wat het eventueel allemaal gaat kosten, en na de reparatie de diverse onderdelen die vervangen zijn laten zien in hoeverre het nodig was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou ook eens :-

van Rhoon

Leeghwaterstraat 8

2811 DV

Reeuwijk 0182 - 301650

 

kunnen proberen. Hij heeft jaren bij van Beynum gewerkt, en heeft voldoende ervaring met VW.

Ook is de service prima, heb er mijn vorige auto (Audi 80 V6) met een kras op de kop gebracht (water in de cylinder). Hij heeft het keurig gerepareerd, de motor ook nog "ge-flushed"

Prijs was heel schappelijk

Wil wel even opmerken dat de dealert mij adviseerde om nieuwe koppen ('t was een V6) te nemen, terwijl de koppen door v Rhoon zijn gevlakt.

Dat maakte ook wel een verschil in het prijskaartje.

 

Veel suc6 verder.

 

Mvg

Feike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Passatrijder,

 

Zoals de andere mij voorgingen, wil ik je Autoservice Jaron in Woerden aanraden. Mijn 3BG wordt altijd door hun keurig onderhouden. Vorige maand

hebben ze nog een Koni Sportkit geplaatst.

 

Dit zijn de ex-monteurs Van Beynum Woerden, Ronald Feijt en Jan Wijnen die samen 30 jaar VW/Audi ervaring hebben. Zo'n 2 jaar geleden zijn ze voor zichzelf begonnen en met succes. Je wordt er altijd geholpen en een leen auto/fiets behoort tot de mogelijkheden.

 

Ook het arbeidsloon ligt met 47,50 per uur/ex btw, ruim 30 euro lager dan de VW dealer. Ook kun je er terecht voor de andere auto's uit het VAG concern.

Je krijgt naderhand keurig te horen wat ze aan de auto hebben gedaan en laten indien nodig ook de vervangen onderdelen zien.

 

Kortom, goede service/kwaliteit voor een goede prijs!

 

Autoservice Jaron

Golf van Biskaje 4/A-10

3446 CP Woerden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb goede ervaringen met Auto Ames aan de Techniekweg te Leerdam. Betreft hier een VW dealer. Ondanks dat ik uit de buurt van Utrecht kom en er meerdere dealers in Utrecht en omgeving zitten, rij ik graag een stukje verder ivm de service.

 

Groeten Hennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden