Ga naar inhoud
  • 0

Geen velgen maar banden vredestein


Marcel van Es

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Nooit gezien, maar ze zij wel mooi.

 

Ik ook niet ik vind ze ook onwijs mooi wel vele makelijker om ze schoon te maken.

Tot vanmiddag op Marktplaats werden ze aangeboden maar de beste man heeft ze met de auto mee verkocht, helaas:cry:

Hij zij dat het orginale audi velgen zijn en dat hij ze op ebay gekocht heeft, ben weze zoeken en gevonden foto gekopieert maar nergen op ebay kan ik hem terug vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou Jongens

Bedankt voor de reactie's

 

Ik heb maar besloten dat het maar alleen bij banden blijft wand de velgen zijn naar mijn inziens nog niet aan vervanging toe, het is wel heel mooi hoor nieuwe slofjes eronder maar om heel eerlijk te zijn scheelt weer een hoop geld, vind ik de mijne ook nog wel goed staan. en ze kosten me niets meer.

 

Ben vandaag stad en land afgereden voor de Nankan ultra sport ns2 en bij niemand kunnen slagen, ik heb er bijna 3 jaar mee gereden naar alle tevredenheid, nou kom ik in een automatrialen zaak en daar hadden ze nog een set vredestein Banden liggen die er ook nog eens goed uit zien en 10 jaar garantie op de banden ULTRAC 235 / 40 /ZR18 / 91 W ULTRA GIUGIARO

2ldkb4k.jpg

5nn2pk.jpg

34smhvs.jpg

En het rijd verbluffend goed ze zijn er bijna 2 uur mee bezig geweest, om eerst de oude er netjes van af te krijgen en deze er weer netjes om heen te krijgen echt super netjes gewerkt die jongens toen alles gemonteerd was smeerde ze nog het een en ander op de band om de glum van tum banden zeep er van af te halen :lol: en vervolgens gingen ze er nog over heen om je banden te voeden netjes voor het oog, met een blauw kleurig goedje daar werden ze heel erg mooi van.

de achterkant.

5cinbd.jpg

en voor kant.

260ai69.jpg

De foto' zijn van niet zo'n goede kwaliteit Neukia N 95 6 Gb

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden