Ga naar inhoud

Wie weet eengoed adres voor autoruitfolie


Jerom

Aanbevolen berichten

He Jerry, een vriend van mij werkt bij jordans reclame in boxmeer, en die blinderen zelfs voor Hessink in de bilt, luxe auto's, ik heb wel begrepen dat de folie absoluut niet goedkoop is, maar naar het schijnt is het niet van origineel te onderscheiden. Echt simpel is het ook niet zoals ik heb begrepen, maar ik weet niet hoeveel ervaring jij hebt natuurlijk.

 

Je kunt hun gegevens altijd checken op www.jordans.nl

 

groet iwan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens een reclame/beletter studio bij je in de buurt.

Dat heb ik ook gedaan, originele 3M folie en super professioneel beplakt.

 

Dat heb ik vorig jaar met mijn Mercedes bus ook gedaan.... bij mijn (huisbeletteraar), ik heb toen de achterruit en de 2 zijramen van de dubbele cabine laten tinten voor iets van 200 euro! En de kwaliteit was echt OP en TOP!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens een reclame/beletter studio bij je in de buurt.

Dat heb ik ook gedaan, originele 3M folie en super professioneel beplakt.

 

Dat heb ik vorig jaar met mijn Mercedes bus ook gedaan.... bij mijn (huisbeletteraar), ik heb toen de achterruit en de 2 zijramen van de dubbele cabine laten tinten voor iets van 200 euro! En de kwaliteit was echt OP en TOP!

 

Bij wie was dat als ik vragen mag.

 

 

Groet Stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jerom.

 

Zo'n beetje 70 leden van dit forum zijn reeds bij Roberto in Enschede geweest. Hij werkt bij een professioneel bedrijf die niets anders doet als beplakken van voertuigen. Voor alle ruiten behalve de voorste zijruiten de voorruit rekent hij rond de € 200,- Echt kwaliteit voor relatief weinig geld. Het is dan wel niet in Gelderland maar Enschede is niet aan de andere kant van de wereld. Ik bener ooit al eerste geweest op dit forum en nadien zijn er dus velen na mij geweest. Wil je er naar toe pm me dan ff voor zijn telefoonnummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ik ben op zoek naar folie om zelf te monteren. Ben zelf monteur en heb al vaker ramen geblindeerd, maar kan nergens goede folie krijgen.

ben op zoek naar folie die niet al te veel verduisterd. 20 tot 30% verduistering. Weet iemand een adres waar ik losse folie kan kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze auto's (diverse merken) worden altijd geblindeerd met CarFilmComponents uit Duitsland.

 

Die hebben de films voorgevormd, en perfecte pasvorm.

 

Het gaat specifiek bij ons om de CutLine ThermoTec.

 

http://www.c-f-c.de

 

Is wel wat duurder, maar elke monteur die ik spreek geeft aan dat de montage aanmerkelijk gemakkelijker gaat dan de doorsnee films.

 

En verkrijgbaar in diverse gradaties en kleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden