Ga naar inhoud
  • 0

trekhaak 4motion


keek

Vraag

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Denk het wel.

 

Toen ik namelijk aan het navragen was voor een trekhaak voor een passat variant, kreeg ik geen vraag over welke aandrijving hij had.

 

Ik was toen wel aan het kijken voor een afneembare.

 

Gelukkig had de passat die ik kocht al een trekhaak erop zitten. geen afneembare

( nu ben ik daar blij om gezien het aantal "inparkerende" piloten die je regelmatig ziet bij de supermarkten :evil: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gelukkig had de passat die ik kocht al een trekhaak erop zitten. geen afneembare

( nu ben ik daar blij om gezien het aantal "inparkerende" piloten die je regelmatig ziet bij de supermarkten :evil: )

 

Het wordt alleen maar erger met die trekhaken hoor :P:evil:

 

Maar keek, denk dat hij anders is... althans.. ze zijn wel duurder voor een 4Motion..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij zit er geen verschil in.

Wat er gebeuren moet, is enkel de binnenbalk van de bumper vervangen door die met een (afneembare) trekhaak eraan.

 

Qua ophanging voor 2wd of 4wd maakt dat niets uit.

 

Misschien dat etka iets anders zegt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er is verschil.....

4Motion

4motion4gm.jpg

 

Normaal

normaal5ev.jpg

 

Voor zover ik hier:

 

http://www.catalogue.bosal.com/pdf/pdf_mi/031203.pdf

kan zien heeft het inderdaad te maken met de uitlaat.

 

Montage lijkt trouwens kinderlijk eenvoudig als je t laatste pdfje goed doorneemt.

Zelfs de electra is al voorbereid?

 

Ontopic:

Zoals jullie zien is de 4Motion trekhaak een stukje ingewikkelder qua constructie t.o.v. de "normale". Ik denk dat er gewoon weinig ruimte is om de normale trekhaak onder de 4Motion te proppen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden