Ga naar inhoud
  • 0

Temperatuur schommelingen


ambuPijl

Vraag

Beste forumlezers:

 

Sinds kort schommelt de temp.meter op het dashboard tussen 90 en 75.

Voorheen zag je de meter oplopen tot 90 en dan bleef ie ook constant die waarde aangeven ongeacht of ik nou een heel eind moest rijden of niet.

De laatste dagen klimt de meter keurig tot 90 maar zakt even later tot 75 om vervolgens weer richting de 90 te gaan en dan weer af te zakken naar 50-75 ( en blijft zo verder schommelen)

Ik kan geen lekkage in het koelsysteem vinden en ook de hoeveelheid koelvloeistof blijft steeds op het normale peil.

Nu weet ik dat een te hete moter niet goed is maar kan zoiets ook erg veel kwaad? en is zoiets eenvoudig te herstellen??

 

Ik wacht, wederom, op jullie kennis en kunde.

 

gr. Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Zag dit topic dus dacht dan maar even hier vragen , daarnaast hebben ze mij een verkeerde sensor mee gegeven . Dus heb nu de koelvloeistof temperatuur sensor in huis , waar hoort deze te zitten ? Vooral nu in het donker is het slecht tezien . Excuses voor het velen vragen . 3c geheel nieuw platform voor mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zag dit topic dus dacht dan maar even hier vragen , daarnaast hebben ze mij een verkeerde sensor mee gegeven . Dus heb nu de koelvloeistof temperatuur sensor in huis , waar hoort deze te zitten ? Vooral nu in het donker is het slecht tezien . Excuses voor het velen vragen . 3c geheel nieuw platform voor mij

Voor de vele vragen zijn we hier een forum.

Dus vraag maar raak voor een knaak :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zag dit topic dus dacht dan maar even hier vragen , daarnaast hebben ze mij een verkeerde sensor mee gegeven . Dus heb nu de koelvloeistof temperatuur sensor in huis , waar hoort deze te zitten ? Vooral nu in het donker is het slecht tezien . Excuses voor het velen vragen . 3c geheel nieuw platform voor mij

 

 

bij een 2.0FSI in een 3c iigt de motor er overdwars in @@hcaluwe, zit de sensor denk ik in de waterleiding ergens in de buurt van de aanzuigbuis naar het luchtfilter

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden