Ga naar inhoud

Drivebyfoto


Jee13

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Stel je dan ook iets speciaals in op je camera??

 

Een iets langere sluitertijd en dan met het onderwerp "meetrekken" (panning heet dat).

 

Wat is de minimum-snelheids-eis? :book:

 

Stapvoets is genoeg om het 120 km/u te laten lijken.

 

Deze zijn weer op een andere manier gemaakt.

 

fxfkug.jpg

 

34sey4j.jpg

 

2dv1x8x.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil gaan kijken naar een fuji film s 5800 ken je dit toetsel? en is dit ook een toestel waar je die sluitertijd mee kan verstellen ik heb geen id leek me wel wat

lijkt een beetje een spiegel reflex zonder dan die meters lens

op het werk hebben we s5700 voor schades mee te kunnen mailen naar leveranciers is wel een toestel waar je veel scherpe fotos kan maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil gaan kijken naar een fuji film s 5800 ken je dit toetsel? en is dit ook een toestel waar je die sluitertijd mee kan verstellen ik heb geen id leek me wel wat

lijkt een beetje een spiegel reflex zonder dan die meters lens

op het werk hebben we s5700 voor schades mee te kunnen mailen naar leveranciers is wel een toestel waar je veel scherpe fotos kan maken

 

even lekker off-topic: Ik weet niet wat je budget is, maar ik heb onlangs een Sony Cybershot DSC-H9 gekocht en ik ben er echt ontzettend mee in mn knollentuin, je kunt er heel eenvoudig erg mooie foto's mee maken en er ziten genoeg leuke instellingen op om mee aan het experimenteren te slaan. Voor dat geld echt een heel uitgebreide camera.

 

http://www.digitalstreet.nl/product_inf ... vprhcgqa12

 

(hier heb ik de camera ook gekocht; mijn ervaring is dat ze een erg goede service hebben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden