Ga naar inhoud

  • 0

Nieuwe PIAA LED stadslichten?


scorpiosoft

Vraag

  • Antwoorden 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb ook die waar Antonio het over heeft, niet die waar de ts het over heeft. Heb geen problemen gehad met de APK. Ik verwacht dat je met blauwe wel problemen zult krijgen.

 

Je zou de volgende eens kunnen proberen, zijn denk ik ook goed en een stuk minder duur: http://www.ultraleds.co.uk/ultimate-501t10194-watt-ultra-xenon-white-p-1677.html

 

Of deze: http://www.ultraleds.co.uk/ultimate-501t10194-watt-ultra-xenon-white-p-1684.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er is veel "chinees" spul die aanmerkelijk goedkoper is, maar beperkte levensduur.

 

Bij PIAA betaal je gedeeltelijk voor de naam en als er problemen zijn, redelijk goede service.

 

Helaas hebben ze geen E-keur en kunnen dus basis zijn voor een APK afkeur. Maar inderdaad, als ze niet blauw zijn, zal dit over het algemeen niet opvallen of een probleem behoeven te zijn.

 

Let op: Ik zag dat het H370 setje ook nog een stel weerstanden bevat die je MOET installeren in-line (lees: in serie) met je 12 volt aansturing van je stadslicht geinstalleerd moet worden;

http://www.priracing.com/e/PIAATera.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoe zou je dat dan willen doen? Met meerdere van deze PIAA LEDs een snoer maken???

Ik verwacht dat ze hiervoor te groot zijn en net wat te weinig licht geven. Dan kun je beter een LED strip nemen, zou ik denken...

 

En bedenk dat deze rond de 30 Euro kosten per setje. Dat worden dure dagrijlichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, de PIAA H263 (en aanverwante) zijn meer bedoelt voor de mooi, dan voor het verlichten van de omgeving.

 

Voor een beetje verlichting met LED's heb je al snel minimaal 1 Watt LED's nodig, en begint 3 Watt (vaak ook Luxeon led's genoemd, maar dat is een handelsnaam van Philips) er op te lijken.

 

Hoewel er al 5 Watt Luxeon leds zijn maar die hebben ook nog een behoorlijk koellichaam nodig.

 

Ik zal binnenkort eens een paar foto's plaatsen van mijn (Luxeon) led-units ter vergelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dag allen.

 

Ik heb deze normale PIAA ledjes ook.

Ze geven een mooie heldere witte (zeer licht blauwe) straal.

Zeker bij heldere komplampen reiken ze ver. Echter de lichtopbrengst is onvoldoende voor dagverlichting.

 

Zeker een aanrader icm Xenon.

 

BTW.

Ik heb ze aangeschaft via carfanatics forum.

EUR 26 incl. verzending binnen NL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

"Begankt voor de snelle reactie/foto.

 

Niet "schlecht....." of beter: wat een licht !!!!!

 

Nu nog een foto'tje van midiman met 1 W Leds ter vergelijking; dan is het waarschijnlijk echt "dimlicht" en kunnen wij onze CHL op de stadslichten aansluiten ipv de xenon dimlichten... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden