Ga naar inhoud

Rookgeur verwijderen uit auto


mvdput

Aanbevolen berichten

Bakje heeft er nu 2 dagen ingestaan en de geur is wel een heel stuk minder, maar nog wel heel licht aanwezig (als je ff goed doorsnuift ;) ). Het hinderlijke is er in ieder geval wel vanaf.

 

Van het weekend eens kijken of ik 'm een paar uur met alle ramen/deuren op kan laten staan zodat ie door kan waaien. hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste nacht met een bakje azijn in de auto zit erop. Ik heb vorige week dit geprobeerd met een bakje spiritus, maar die lucht was blijven hangen in combinatie met een lichte rookgeur.

Na een nacht een bakje met azijn lijken beide geuren behoorlijk verminderd. Bakje dicht, naar m'n werk gereden en bakje weer open (niet vergeten vanavond in het donker het bakje weer dicht te doen :!: ).

Het lijkt in ieder geval te werken. Eens kijken hoelang het zo blijft.

 

Kijk aub wel uit met spiritus als je rookt in de auto :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De koffie nog niet geprobeerd. Heb wel vanmiddag in de supermarkt een fles HG geur-weg of iets in die richting gekocht voor een paar euro en dat ga ik binnenkort eens proberen. Werkt ook tegen nicotine staat erop, dus ben benieuwd....

 

Probeer maar gewoon koffie. Vrachtwagenchauffeurs gebruiken het ook in containers / bakwagens als ze een stinkvracht hebben gehad. Pak koffie leegstrooien en dag later is de vervelende geur weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De koffie nog niet geprobeerd. Heb wel vanmiddag in de supermarkt een fles HG geur-weg of iets in die richting gekocht voor een paar euro en dat ga ik binnenkort eens proberen. Werkt ook tegen nicotine staat erop, dus ben benieuwd....

 

Probeer maar gewoon koffie. Vrachtwagenchauffeurs gebruiken het ook in containers / bakwagens als ze een stinkvracht hebben gehad. Pak koffie leegstrooien en dag later is de vervelende geur weg.

 

Correctie:

 

Chauffeurs gebruiken saroma (pudding) om geuren te verdrijven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: Na ongeveer een dikke week dagelijks een bakje azijn in de auto te hebben gehad was de rooklucht zo goed als weg. Maar.... helaas, met het warme weer de afgelopen dagen merkte ik dat het toch weer terug kwam. Vanmiddag maar ff de fles HG Vieze geurtjes weg gepakt en de boel ingespoten. Eens kijken hoe m'n auto morgen ruikt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was inderdaad een rare chemische reactie.... ;)

Maandag leek het helemaal weg, maar heel soms komt het toch nog heel lichtjes naar boven als ik de auto open na een dag of nacht stilstaan. Dus.... echt helemaal weg is het niet, maar je ruikt het ook niet echt meer zodra je instapt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bjorn, dat spul van Wurth kan ik niet kopen, die gasten zitten wel hier in Den Bosch maar verkopen niet aan particulieren en ik ken niemand die dat voor me kan regelen. Maar het is in ieder geval al heel erg ver weg, vergeleken met toen ik 'm kocht.

 

Edit: ik kan daar trouwens wel kopen, heb al jaren een bedrijfje geregistreerd bij de KvK dus ik zou me bij hun als klant in kunnen schrijven. Maar maak eerst die fles HG wel op, kan dan altijd nog dat Wurth spul kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden