Ga naar inhoud

dillema


passat????

Aanbevolen berichten

hoi

 

ik heb even een probleem/dillema

 

ik heb op mp een Volkswagen Passat 1.9TDI 130Pk.96kW bj 2003 zien staan.nu is de vraagprijs in mijn ogen erg goedkoop dus ik heb de adverteerder gemaild en ik krijg dit als antwoord:

Ik heb een paar foto's van de auto bijgedaan.

Deze auto is in perfecte staat,altijd dealer onderhouden, onderhoudsboekjes ter inzage.

Ik ben in Engeland met de auto, dit is geen enkel probleem.

Ik kan de auto naar je toezenden, je hebt 5 dagen om de auto te testen, voordat ik m'n geld krijg.

De prijs van deze auto is 4.900 euro, en de verzendkosten zijn 300 euro (ik betaal de helft van de verzendkosten)

De prijs incl verzendkosten zijn 5.050 euro.

Ik verkoop het voor een zeer lage prijs omdat ik naar het buitenland moet vertrekken voor mijn werk.

Als je enige vragen hebt stuur een e-mail.

PS: Please reply me in english, because I don't know to write dutch. Only my wife write dutch and she will leave the country tomorrow

Regards

 

 

wat vinden jullie ervan?

 

ik zal ook even de fot's van het voertuig erbijdoen

 

ik hoop dat jullie mij wat meer opweg kunnen helpen

 

groeten Arno

post-4536-1423822475,7498_thumb.jpg

post-4536-1423822475,781_thumb.jpg

post-4536-1423822475,8435_thumb.jpg

post-4536-1423822475,8747_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas hier mee op. Dit lijkt erg op een situatie waar ik al eens over gelezen heb:

- Het artikel (in jouw geval de auto) is niet in NL maar kan verzonden worden

- Je krijgt het artikel op proef (in jouw geval 5 dagen)

- Niet goed, dan krijg je je geld terug.

- Je wordt gevraagd om het geld naar een soort 'intermediair' te sturen en die organisatie stort het geld terug als het artikel niet goed is.

- Je krijgt vervolgens niets gestuurd, en je geld krijg je toch ineens niet meer teruggestort...

 

Probeer er eens achter te komen of je inderdaad geld moet storten voordat hij de auto stuurt. Dan weet je denk ik genoeg.

 

En de prijs is inderdaad verdacht goedkoop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

stond een poos terug

op marktplaats een mooie

skoda superb

van bj 2004

voor 4250

auto stond in assen

das niet zo ver weg om een keer te kijken

heb gemailt om de auto te bekijken

 

en kreeg het zelfde verhaal terug

dus maar niet verder op ingegaan

kun jij beter ook niet doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, omslag punt licht voor een passat toch rond de 20.000km p/j. Me golf was al voordeliger vanaf 17.000km. omdat een passat toch stukje zwaarder is moet je meer km rijden op diesel

 

We dwalen wel af, maar volgens mij is het bij ongeveer 10000km al lonend (als je niet nieuw koopt).

 

Betreffende het topic: AFBLIJVEN en een auto voor een normale prijs zoeken. Ongeveer een 1 voor de prijs zetten. Dan heb je ook iets

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden