Ik heb ondertussen 30k met m'n dieseltje. Het was wel even schrikken toen ze me deze morgen in de garage wisten te vertellen dat er olie in m'n koelvloeistof zat. Binnenkort gaat ie dus voor een weekje naar de garage. Een mogelijke oorzaak zou de EGR klep kunnen zijn. Anders is er iets fout met de motor. Ik heb ook een onregelmatig stationair toerental, niet dat er op de toerenteller iets te merken is. Alleen stottert de motor verschillende malen per minuut. Volgens de garage zou er een verband bestaan tussen beide problemen. Ondertussen was er ook al een voeler kapot in het koelvloeistof reservoir. Er werd al een nieuwe motor voor de ruitenwissers gemonteerd en alle massa's werden nagekeken omdat mijn ruitenwissers soms dienst weigerden. Verder werd het contact van de motorkap voor het alarm vervangen. Ik kocht een VW om zijn kwaliteit en ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een nieuwe wagen.
Vraag
pascal
Ik heb ondertussen 30k met m'n dieseltje. Het was wel even schrikken toen ze me deze morgen in de garage wisten te vertellen dat er olie in m'n koelvloeistof zat. Binnenkort gaat ie dus voor een weekje naar de garage. Een mogelijke oorzaak zou de EGR klep kunnen zijn. Anders is er iets fout met de motor. Ik heb ook een onregelmatig stationair toerental, niet dat er op de toerenteller iets te merken is. Alleen stottert de motor verschillende malen per minuut. Volgens de garage zou er een verband bestaan tussen beide problemen. Ondertussen was er ook al een voeler kapot in het koelvloeistof reservoir. Er werd al een nieuwe motor voor de ruitenwissers gemonteerd en alle massa's werden nagekeken omdat mijn ruitenwissers soms dienst weigerden. Verder werd het contact van de motorkap voor het alarm vervangen. Ik kocht een VW om zijn kwaliteit en ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een nieuwe wagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten