Ga naar inhoud
  • 0

Vraag

Geplaatst

Het is tijd om de koplampen van de 3c te vervangen, echter hierover nog wat vraagjes :

-Hoe is de kwaliteit van bijv huismerken? Denk hierbij aan TYC en Vanwezel. Past het enigszins en werken ze goed?

-Ik heb nu Hella erin zitten, deze zijn aardig prijzig om te vervangen, is Valeo the next best thing naast Hella?

En nee, ik ga geen Xenon ombouw doen, daar komt te veel bij kijken ;) (Ook de kosten haha)

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
16 minutes ago, wulfke said:

Hoewel de oem xenon echt super is, zowel met de actieve als passieve bochtenverlichting. Ook de looks  van het front is een stuk strakker,

-> Teaser xenon setje 😊

Das wel zo, echter moet ik dan heel wat verbouwen en dan lopen de kosten ook op :(

• 0
Geplaatst

Ik heb meerdere keren Van Wezel koplampen ingebouwd. Niet in een passat maar andere merken. Pasvorm is goed, niks mis mee. Winparts haal ik die meestal. Toevallig voor een 107 Van Wezel binnen gekregen maar waren de verkeerde. Bij nieuwe bestelling kreeg ik Depo units. Zaterdag ga ik die monteren dus ben benieuwd hoe die passen. De Van Wezel set had ik gemonteerd maar zag pas bij het sluiten van de motorkap 2 gapende gaten. 🤦‍♂️

• 0
Geplaatst
7 hours ago, Procaliber said:

Is er via de onderdelenlijn niets 2e hands te krijgen?

Jawel echter niet in nieuwstaat vandaar de vraag :)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden