Ga naar inhoud
  • 0

Reflector achter


MarkyMark

Vraag

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
5 minutes ago, Diver said:

Wat is het bouwjaar en type, vaak staat het nummer er ook op

Dank, hij is dus niet volledig afgebroken. Nummer staat vermoedelijk op andere gedeeldte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
7 minuten geleden, wulfke zei:

Zal iets in de richting van 3G9945105A of 3G9945106A zijn. 

Zat bij de bumper te zoeken, maar is verlichting. 

image.thumb.png.6510bd39d315c6aef6d54b9c329d61ff.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De TS toont een intacte rechtse kant, dus weet nu niet goed of dit nu de defecte kant is en een foto is van voor het defect want anders is het de linkse kant die defect is..

Ook even moeten kijken wat PR code DF5 is want heb zomaar wat gezocht en dat was de eerste hit die ik tegen kwam. Dus of er veel afwijking is met een standaard versie of R-line versie weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, wulfke zei:

De TS toont een intacte rechtse kant, dus weet nu niet goed of dit nu de defecte kant is en een foto is van voor het defect want anders is het de linkse kant die defect is..

Ook even moeten kijken wat PR code DF5 is want heb zomaar wat gezocht en dat was de eerste hit die ik tegen kwam. Dus of er veel afwijking is met een standaard versie of R-line versie weet ik niet.

bij de DF5 staat geen plaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier spreken ze niet over R-line of dergelijke. Enkel dat het niet past voor Alltrack en 2.0TFSI. Bij de AHW shop hebben ze zowel de linkse binnen en buiten als de rechtse binnen en buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
40 minuten geleden, MarkyMark zei:

Dank, hij is dus niet volledig afgebroken. Nummer staat vermoedelijk op andere gedeeldte 

Dat andere gedeelte moet er toch af, dan weet je het meteen zeker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist, Diver zei:

Dat andere gedeelte moet er toch af, dan weet je het meteen zeker. 

Volgens ETKa zijn het 2 delen dus zouden beide delen een onderdeelnummer erop moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De grondplaat is vast de plaat die vanaf de achterkant geschroefd is? En hier zit het glaasje op vast?

Het betreft rechtsachter.

Cijfers op het afgebroken stukje zijn:

023580

A090644

 

Allen bedankt dusver

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
16 uren geleden, MarkyMark zei:

Ik dacht eraan gelet op dat hij zonder breuk / beschadigingen er af is gekomen het proberen erop te lijmen.

17132129190666575292845836804605.jpg

17132129545602313883569222188615.jpg

Dat lijmen zou ik zeker proberen. De nummers zijn niet goed, kijk maar naar de nummers die @wulfke poste. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden