MarkyMark Geplaatst 15 april Rapporteer Share Geplaatst 15 april Helaas reflector rechts achter voor de helft stuk. Is er iemand die mij aan onderdeelnummer kan helpen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 MarkyMark Geplaatst 15 april Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 april Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 15 april Rapporteer Share Geplaatst 15 april (aangepast) Wat is het bouwjaar en type, vaak staat het nummer er ook op 15 april aangepast door Diver Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 MarkyMark Geplaatst 15 april Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 april 2018 r line Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 15 april Rapporteer Share Geplaatst 15 april Zojuist, MarkyMark zei: 2018 r line Station of sedan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 MarkyMark Geplaatst 15 april Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 april Station. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 MarkyMark Geplaatst 15 april Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 april 5 minutes ago, Diver said: Wat is het bouwjaar en type, vaak staat het nummer er ook op Dank, hij is dus niet volledig afgebroken. Nummer staat vermoedelijk op andere gedeeldte Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 15 april Rapporteer Share Geplaatst 15 april Zal iets in de richting van 3G9945105A of 3G9945106A zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 15 april Rapporteer Share Geplaatst 15 april 7 minuten geleden, wulfke zei: Zal iets in de richting van 3G9945105A of 3G9945106A zijn. Zat bij de bumper te zoeken, maar is verlichting. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 15 april Rapporteer Share Geplaatst 15 april De TS toont een intacte rechtse kant, dus weet nu niet goed of dit nu de defecte kant is en een foto is van voor het defect want anders is het de linkse kant die defect is.. Ook even moeten kijken wat PR code DF5 is want heb zomaar wat gezocht en dat was de eerste hit die ik tegen kwam. Dus of er veel afwijking is met een standaard versie of R-line versie weet ik niet. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 15 april Rapporteer Share Geplaatst 15 april Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 15 april Rapporteer Share Geplaatst 15 april 2 minuten geleden, wulfke zei: De TS toont een intacte rechtse kant, dus weet nu niet goed of dit nu de defecte kant is en een foto is van voor het defect want anders is het de linkse kant die defect is.. Ook even moeten kijken wat PR code DF5 is want heb zomaar wat gezocht en dat was de eerste hit die ik tegen kwam. Dus of er veel afwijking is met een standaard versie of R-line versie weet ik niet. bij de DF5 staat geen plaatje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 15 april Rapporteer Share Geplaatst 15 april Hier spreken ze niet over R-line of dergelijke. Enkel dat het niet past voor Alltrack en 2.0TFSI. Bij de AHW shop hebben ze zowel de linkse binnen en buiten als de rechtse binnen en buiten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 15 april Rapporteer Share Geplaatst 15 april 40 minuten geleden, MarkyMark zei: Dank, hij is dus niet volledig afgebroken. Nummer staat vermoedelijk op andere gedeeldte Dat andere gedeelte moet er toch af, dan weet je het meteen zeker. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 15 april Rapporteer Share Geplaatst 15 april Zojuist, Diver zei: Dat andere gedeelte moet er toch af, dan weet je het meteen zeker. Volgens ETKa zijn het 2 delen dus zouden beide delen een onderdeelnummer erop moeten hebben. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 15 april Rapporteer Share Geplaatst 15 april Zo te zien is de reflector los gekomen van de grondplaat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 MarkyMark Geplaatst 15 april Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 april De grondplaat is vast de plaat die vanaf de achterkant geschroefd is? En hier zit het glaasje op vast? Het betreft rechtsachter. Cijfers op het afgebroken stukje zijn: 023580 A090644 Allen bedankt dusver Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 MarkyMark Geplaatst 15 april Auteur Rapporteer Share Geplaatst 15 april Ik dacht eraan gelet op dat hij zonder breuk / beschadigingen er af is gekomen het proberen erop te lijmen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 16 april Rapporteer Share Geplaatst 16 april 9 uren geleden, Diver zei: bij de DF5 staat geen plaatje PR code DF5 slaat blijkbaar op het motortype 2.0TFSI Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 16 april Rapporteer Share Geplaatst 16 april 16 uren geleden, MarkyMark zei: Ik dacht eraan gelet op dat hij zonder breuk / beschadigingen er af is gekomen het proberen erop te lijmen. Dat lijmen zou ik zeker proberen. De nummers zijn niet goed, kijk maar naar de nummers die @wulfke poste. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
MarkyMark
Helaas reflector rechts achter voor de helft stuk.
Is er iemand die mij aan onderdeelnummer kan helpen?
Link naar reactie
Delen op andere sites
19 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten