Ga naar inhoud
  • 0

Probleem met deur verlichting


Patrick Barends

Vraag

Ik ben zo stom geweest om van die leuke deurlampjes te kopen zodat je een mooi logo zou zien als de deur open gaat.

na installatie kreeg ik geen licht meer ook niet toen ik de originele terug plaatsen. 
jullie enig idee wat dit kan zijn? Andere deuren doen het gewoon wel 

Bedankt en groet van de nu dom voelende Patrick 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou ja, zo stom geweest, helemaal niet! Vreemd dat dit niet goed gaat, onlangs in mijn B8 ook de lampjes gewisseld door een versie met projector en was gewoon plug and play.  Maar Vcds zou eventueel wel kunnen zeggen wat er fout is of is gegaan. 

20240109_174104.thumb.jpg.ab69203997596e07192a5d63301fff1f.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 minuten geleden, Patrick Barends zei:

Ja precies dat wilde ik dus ook maar nu is alles kapot 🥲

Nou nou, geen paniek, zo snel gaat dat niet stuk. Vermoed dat er iets anders aan de hand is, losse draad, stekker pin verkeerd ingedrukt, stekker pin ergens scheef of niet goed ingeplugd ofzo. 

Links naast het stuur is een opbergvakje welke je kan openkantelen en hierachter zitten nog verschillende zekeringen

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kijk eens of het originele lampje het rechts wel doet, dan weet je meteen of je spanning heb of niet. 

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
16 minuten geleden, Diver zei:

Kijk eens of het originele lampje het rechts wel doet, dan weet je meteen of je spanning heb of niet. 

Ja alle andere deuren doen de lampjes het gewoon ook LA toen nog, maar heb toen het 2 de lampje die ik had bij de LA deur ook geprobeerd en toen lag die deur er ook uit ☹️. Maar de andere 2 deuren van de andere kant doen het gewoon nog steeds 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist, Patrick Barends zei:

Ja alle andere deuren doen de lampjes het gewoon ook LA toen nog, maar heb toen het 2 de lampje die ik had bij de LA deur ook geprobeerd en toen lag die deur er ook uit ☹️. Maar de andere 2 deuren van de andere kant doen het gewoon nog steeds 

Heb ook inderdaad het originele lampje van de LV deur nog RV geprobeerd en daar deed die het gewoon, die gekochte lampjes probeer ik in geen andere deur meer nu voordat die andere deuren er ook mee kappen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het orginele lampje dat eerst in de linkerdeur zat en het dus links niet meer doet, rechts proberen in een deur die het nog wel doet, dan weet je dat het niet aan het orgineele lampje ligt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
49 minuten geleden, Diver zei:

Het orginele lampje dat eerst in de linkerdeur zat en het dus links niet meer doet, rechts proberen in een deur die het nog wel doet, dan weet je dat het niet aan het orgineele lampje ligt. 

Ja heb ik geprobeerd en daar deed ie het gelukkig nog , dus lag niet aan het lampje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Geplaatst (aangepast)

Vanmorgen deur geopend en helaas nog geen licht maar toen ik hem 1x heb gestart deden ze het daarna weer 😃 ik weer blij.

alleen nu nog goede lampjes vinden 

iemand een idee waar ik goede kan kopen ? Ik wil die van het oude r-line logo

bedankt voor alle hulp 

aangepast door Patrick Barends
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Meet de lampjes eens door en kijk of er sluiting in zit. Meen dat ze ook gevoelig zijn als je de plus en in omdraaid. Verkeerd aangesloten dus.

Anders even@wulfke vragen


Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk



Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zou voor de test gewoon eens de nieuwe lampjes aansluiten rechtstreeks op een 12V voeding om te zien of ze werken of niet.  Waar komen de nieuwe lampjes vandaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Geplaatst (aangepast)
13 minuten geleden, wulfke zei:

Zou voor de test gewoon eens de nieuwe lampjes aansluiten rechtstreeks op een 12V voeding om te zien of ze werken of niet.  Waar komen de nieuwe lampjes vandaan ?

Aliexpress en eigenlijk ben ik er wel klaar mee, mag ze terug sturen en krijg me geld terug.

ik zoek dus echt andere

aangepast door Patrick Barends
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden