Ga naar inhoud
  • 0

Passat Variant 1.8T Cruise...


PetertjeD

Vraag

Hallo, ik ben net nieuw hier en ik heb een vraag.  Mijn Passat Variant heeft geen Cruise Control. Aangezien ik best veel rijd zou ik graag een CC in willen bouwen.  Wie weet of mijn Passat een electronisch geregeld gaspedaal heeft? Ik heb er wel een CC bijgekregen, zo'n multifunctionele hendel voor aan de stuurkolom links compleet met kabel.

Het betreft:  Passat Variant 1.8T uit 1999, 150 PK, met 240.000 op de teller.

Ik hoor cq lees graag jullie input.

 

Vr. gr. Peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Petertje D

Welkom op het forum. Wellicht heb je spelregels gemist. Dat geeft niet ik leg ze graag uit.

Het is de bedoeling dat je je eigen en je passat voorsteld in de Ik ben en Ik rij gedeelte. Die is toegankelijk. Na 3 reacties gaan de technische gedeeltes ook toegankelijk zijn. Daar kan je in de juiste topic je probleem vermelden. In Mijn verhaal kan je de voortgan van je passat bijhouden. Vandaag lekker gewassen, margen naar de apk dat soort dingen.

Ik heb je bericht verplaatst naar het techniesche gedeelte waar je nu dus nog niet kan reageren.

Mocht je vragen hebben stel ze gerust! Heel veel plezier op het forum en vriendelijke groet, Barry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je kan zien of je een electrisch gaspedaal hebt aan de motorcode of aan de aanwezige gaskabel bij de gasklep.

DE AEB motor(code) is een gaskabelmotor, de nieuwere modellen vanaf ca bj 2000 hebben eigenlijk altijd een electronische gasklep, veelal motorcode AWT

Bij de el.gasklepmotoren is het monteren van een cruisecontrol eenvoudiger doordat er minder hardware nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden