Ga naar inhoud
  • 0

Pomp maakt brommend geluid


fredbrouwer

Vraag

Misschien een rare vraag. Maar hoor sinds een paar dagen een brommend geluid. Lijkt wel een pompje wat steeds aan en uit gaat als ik even aan het rijden ben. Geluid komt van rechts achter (zijde tank dop) in de kofferbak onder het raam. Vw Passat variant B7 2011.

iemand een idee of daar een pompje zit en wat het is. Ontluchting ? Of benzine pomp ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Geen idee, maar als je begint te rijden met een ontgrendelde wagen gaat deze toch automatisch op slot. Met eens te tanken is de vergrendeling eens los geweest. Is het enigste wat volgens mij daar ingebouwd zit. 

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Na een week geen last te hebben gehad is het geluid weer terug.

stuk snelweg gereden en tank half leeg.

klinkt echt als een electrisch pompje wat aan gaat en na 20 sec weer uit. Na een halve minuut weer het zelfde.

kom echt uit de kofferbak ter hoogte van de tank dop. Snap er niets van

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar gaat de bezinepomp aan en uit.

en het geluid komt pas na een 20 min. Rijden en smorgens naar het werk als het nog niet zo warm is hoor ik niets. Denk dat ik morgen toch maar even langs de VW rij voor ik straks stil sta.

aangepast door fredbrouwer
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Update:

vandaag langs de VW geweest en zij zeggen dat het niet de benzine pomp is maar door de warmte en half lege tank het waarschijnlijk de ontluchting is die ik hoor. Vrijdag moet ie nog voor een vakantie check en dan maar hopen dat alles heel blijft.

blijft een vreemd verhaal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden