Ga naar inhoud
  • 0

GTE - extra's


Petroman

Vraag

Nu we dus een Passat GTE hebben kunnen we ook wat extra's gebruiken.
We zoeken:
1) laadkabel type 2 voor een openbare laadpaal
2) thuis muur laadstation, 3 fase met 5mtr kabel
Mocht iemand die over hebben of ergens ter overname weten graag pm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Update, om niet elke keer een nieuw topic te maken.

De kofferbak heeft onder de afdekking links en rechts speciale ruimtes (?) met een soort klemhaken. Wat is het doel daarvan? Wat past daar precies in ?
(Plaatje van www)

passat_gte_bagage.jpg.71e1665c9247f20c9509d1190b5627a2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daar past de vloer op, je kan de koffervloer een paar cm laten zakken (geen idee of dat bij de GTE wel kan). Als hij op de hoogste stand staat dan rust de vloerplaat op deze steunen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ander puntje van aandacht: hybride klinkt groen en de wagen doet zijn/haar best door menig boomblad op en mee te nemen achter de gril.
Zijn er al mensen die dit aangepast hebben door bv een extra mesh achter de frontgril te plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Peter, merci maar ik ben niet overtuigd. Net nog gekeken maar de afdekplaat rust op de randen links en rechts.
De plaat krijg ik dus niet lager waar het ook smaller is. Ik kan die dingen dus ook niet vastzetten in de ingedrukte stand. Zelfs de handleiding zegt er niets over.
 

Ik heb daar afgelopen weekend ook al naar gekeken en snap het nut er ook nog niet van.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, Mausey zei:

Ik heb daar afgelopen weekend ook al naar gekeken en snap het nut er ook nog niet van.

Wat me na het schrijven te binnen schoot: het is een lange smalle ruimte: passen daar toevallig dakdragers in ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, Petroman zei:

Peter, merci maar ik ben niet overtuigd. Net nog gekeken maar de afdekplaat rust op de randen links en rechts.
De plaat krijg ik dus niet lager waar het ook smaller is. Ik kan die dingen dus ook niet vastzetten in de ingedrukte stand. Zelfs de handleiding zegt er niets over.

 

zo staat de laadvloer op de hoogste stand en ligt de vloer gelijk me de laaddrempel en zie je niks van de geleiders

20230522_185209.thumb.jpg.ddd0b459f979ec195bbad6cd44b08065.jpg

Zo ziet het eruit bij mijn niet GTE met de laadvloer een stukje lager 

20230522_185230.thumb.jpg.0d13d7495fb4e159f98e450100b089a6.jpg

20230522_185235.thumb.jpg.47af376083869fe4cf13da7993759c61.jpg

20230522_185257.thumb.jpg.0efce22e2c7c3ba3df08f4f039c7f59f.jpg20230522_185306.thumb.jpg.e1c9ba82668938fa54e3b95a1cf8e16c.jpg

Bij de laadvloer op de hoogste stand klappen de stukjes uit en rust de laadvloer hierop (net op de plooi scheiding om meer steun te bieden)

Vermoeden is dat ze bij de GTE gewoon de standaard zijwanden erin gestopt hebben en geen specifiek nieuwe hebben ontworpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Peter,
Ah dacht ik dat heb ik over het hoofd gezien, bij rugleuning ook etage lager insteken.
Maar dat gaat dus helemaal niet bij een GTE want daar zit een vette bobbel in de weg van de accu.....

Ik denk dat een heel design team iets bedacht heeft met een bepaald doel maar dat kan dus ook gewoon "el cheappo" zijn en gebruiken wat je al hebt.



Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Topic weer open want ik heb nog wat vragen:

1) Hoewel er goed geluid in de GTE zit heeft mijn partner ook wel eens behoefte aan geen muziek maar wil dan wel de navigatie nog horen.
Is dat zo in te stellen, dat dus de radio "uit" is maar de navigatie niet ? ?

2) heeft iemand wellicht nog een originele bandenpomp over?

aangepast door Petroman
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik gooi het even hier neer maar wellicht dat er een beter plek is.
Op verzoek van VW heb ik de VW app geupdate naar de nieuwe Volkswagen app.
Aanmelden is verder goed verlopen maar de app werkt niet (volledig). Dit is nu zo ver opgespeeld dat ik een afspraak kan maken bij een lokale dealer die dan iets gaat aanpassen.
dat iets is in de email naar de dealer omschreven als: "Volkswagen AG heeft aangegeven dat hiervoor TPI 2049160 moet worden nagegaan en uitgevoerd. "
Nu heb ik gevraagd WAT ze gaan doen maar daar nog geen antwoord op gehad.

Vraag voor hier, weet iemand wat dit inhoud en wat men dan wil gaan aanpassen zodat de app in ieder geval qua wagenstatus gaat werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • -1

Peter, merci maar ik ben niet overtuigd. Net nog gekeken maar de afdekplaat rust op de randen links en rechts.
De plaat krijg ik dus niet lager waar het ook smaller is. Ik kan die dingen dus ook niet vastzetten in de ingedrukte stand. Zelfs de handleiding zegt er niets over.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden