Ga naar inhoud

Passat accesoire lijst.


Silkwood71

Aanbevolen berichten

 

- chromen spiegelkappen a-symetrisch

 

Ik heb ze in de verkoop

 

@ antonio,

 

Nou ik hou me aanbevolen. Zijn dit kappen die je erop moet plakken?

 

Trouwens, waanzinnnige spiegels die je nu hebt gekocht. heb ze net ook op ebay gezien. echt heel mooi. Zou ze ook graag willen, maar ik ben bang voor het aansluiten ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

- chromen spiegelkappen a-symetrisch

 

Ik heb ze in de verkoop

 

@ antonio,

 

Nou ik hou me aanbevolen. Zijn dit kappen die je erop moet plakken?

 

Trouwens, waanzinnnige spiegels die je nu hebt gekocht. heb ze net ook op ebay gezien. echt heel mooi. Zou ze ook graag willen, maar ik ben bang voor het aansluiten ervan.

 

Aansluiten van deze spiegels stelt niet veel voor, Ger. Dat is met een uurtje of 2,5 wel gedaan, dunkt mij. (inclusief inbouw)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net ff op http://www.passatplus.de/umbauten/aussenspiegel/blinkerspiegel.htm

gekeken, en bij het aansluiten van de draden begint het bij mij te huiveren. Ben daar niet bedreven in, en ook te bang dat ik dadelijk iets kapot maak.

 

Als voorbeeld, heb vandaag de chromen ring voor om de schakelpook gekregen, en ben me nu al aan het bedenken hoe ik dat ga vastzetten. Maar dat zal denk ik ( nog ) wel lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zeg geluksvogel. Als dat die spoiler is die ook op de zwarte zit, is het een hele mooie.

 

Waarom heb ik dat geluk nooit........ :cry:

 

Maarja.... ik zal wel geluk in de liefde hebben... :wink::wink::lol:

 

Ik zou gewoon beginnen met bieden, nu staat ie weer op 39 euro geef bijv. als max 45 euro aan, komt ie daarboven stop je, en doe je de volgende keer weer opnieuw...elke paar dagen begint ie weer opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zeg geluksvogel. Als dat die spoiler is die ook op de zwarte zit, is het een hele mooie.

 

Waarom heb ik dat geluk nooit........ :cry:

 

Maarja.... ik zal wel geluk in de liefde hebben... :wink::wink::lol:

 

Ik zou gewoon beginnen met bieden, nu staat ie weer op 39 euro geef bijv. als max 45 euro aan, komt ie daarboven stop je, en doe je de volgende keer weer opnieuw...elke paar dagen begint ie weer opnieuw.

 

Kun je me de link even doorsturen waar hij precies staat, dan ga ik me ook maar eens inschrijven bij Ebay. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ff ter info, we hebben de onderstaande artikelen al binnen gekregen.

 

Achterklep spoiler

 

jb2vsy.jpg

 

Chromen ringen voor om het luchtingskanaal bij de voorruit

 

jb2w50.jpg

 

W8 binnenverlichting, inclusief adaptor

 

jb2wk9.jpg

 

en uiteraard het 17" lichtmetaal

 

jb2y6o.jpg

 

Alles bij elkaar

 

jb2yo1.jpg

 

Hier liggen ook nog de booskijkers voor de VR6 van Belinda bij, en de frontspoiler voor de VR6

 

Wat nog geleverd moet worden zijn de volgende onderdelen:

 

- De spiegels voor de Passat

- Side skirt voor de VR6

- Mistlampen helder voor de VR6

- Chromen instaplijsten voor de Passat

- Chromen 1.8T logo voor de Passat

 

 

:? En waar ik deze topic mee ben begonnen ligt er nog niet bij. de chromen strip voor op de achterklep :lol::lol:

 

@ Impagnat en @ Vdub. We willen jullie graag bedanken voor jullie tekst en uitleg van Ebay. Zoals jullie zien beginnen we het een beetje te snappen :wink::wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien voor iemand een V6 Sierstuk, voor een beetje creatie.

denk niet dat het 1.2.3 past, maar ff bezig houden lukt het wel.

 

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_volkswagen/16771050.html?return=eJwlyk0KwyAQhuG7BJKlP9E2iSIlPUT30gYUbRyikLSld%2B9IN8PzMp9VXH28YjorLoVq8mK3u9OuFFCUhgTLSp52CwWitSWTNdL%2FhICDyxEN7x7ZhL0V8%2B3cimtJKI6IeGY5VvWosT5jQb09VB51N40DO9V6YYmByUlgpewx%2Bw4Mb%2FT3ByJdL3s%3D&df=1

 

Tip: op een Variant met V6-W8 spoilerlip.

 

Senad - Chrompassat.

__________________

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden