Ga naar inhoud

B7 deurpanelen zonder opening voor 16cm woofer?


mark1974

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een mooie Passat B7 uit 2013. Nu wil ik de audio upgraden (oud systeem met 510) Ik dacht ik zet nog nieuwe speakers in de deuren, maar tot mijn schrik zie ik nu in de voordeuren alleen openingen voor de midden speakers? dus er kan helemaal geen 3 weg systeen in, of goede 16,5cm low/mids. ARGHHH niet naar gekeken bij de koop..

Wat te doen?  Aantal vragen:

-complete nieuwe voorpanelen? hoe en waar? onderdelenlijn? 

-of zijn er slimme trucs? zelf openboren lijkt me kansloos.

-Of zijn er aftermarket oplossingen die er netjes uitzien? waar kan ik dat dan laten inbouwen? 

-Of weet iemand goede composet met 13cm (zo groot zijn ze denk ik?) woofer/midtones?

-en dan achterin de deuren misschien wel 16,5? voor het laag? 

-zal ik dan achterin een 2 weg set zetten, of een goede set met de tweeters en woofers in 1? 

-Ik denk dat ik een Discover Media als headunit neem. Kan ik voor 600 euro laten inbouwen. 2 jaar oud model (zonder DAB) maar mét Android auto. (MID STD2 model). Is dat een goede deal? of zal ik toch voor een pioneer/kenwoord/sony headset gaan? 

Alle tips worden gewaardeerd. THanks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaats eens een foto van je deurpaneel voorin. Nog nooit gehoord van een afwijkend deurpaneel.

Standaard is 20cm woofer voor en 16cm achter met tweeters in de spiegeldriehoek voor en bij de deurontgrendeling achter.  En voor kunnen ook nog 7cm middentoneners gemonteerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, mark1974 zei:

ik zal morgen even een foto maken. deze vond ik online, is vergelijkbaar. Waar je de middentoner verwacht is er een opening, maar waar je de grote grote opening verwacht voor de grote speakers zie ik geen gaatjes/openingen?  

1152301881534143084.jpg.a5c1ffa8e4a0043fbf636efe1b51cac1.jpg

Als je het deurpaneel eraf haalt ziet het er waarschijnlijk gewoon zo uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden