Diver Geplaatst 17 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2022 (aangepast) Heren is er iemand op het forum die deze uitvoering heeft op een B7, ik zou dan graag het Vin nummer van deze auto hebben, is wat makkelijker zoeken naar onderdelen. de info mag via PB, posten mag ook. En dan bedoel ik af fabriek. 17 februari, 2022 aangepast door Diver Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bandjes Geplaatst 17 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2022 Heren is er iemand op het forum die deze uitvoering heeft op een B7, ik zou dan graag het Vin nummer van deze auto hebben, is wat makkelijker zoeken naar onderdelen. de info mag via PB, posten mag ook. En dan bedoel ik af fabriek. Volgens mij heb ik dat er op zitten. Hoe weet ik dat zeker? Voordat ik je een VIN stuur waar je niets aan hebt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarVelous Geplaatst 17 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2022 Ik heb wel wat documenten waar het één en ander in staat. Daar heb ik ook alles meegedaan. Gr MarcelVerstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
golfiev5 Geplaatst 17 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2022 Heb ik erop zitten. Wat wil je weten? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 17 februari, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2022 5 minuten geleden, bandjes zei: Volgens mij heb ik dat er op zitten. Hoe weet ik dat zeker? Voordat ik je een VIN stuur waar je niets aan hebt Dan heb je ook sensoren aan de zijkant van je bumper, en je kan automatisch in parkeren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 17 februari, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2022 Zojuist, golfiev5 zei: Heb ik erop zitten. Wat wil je weten? Het Vin nummer/chasisnummer van je auto. Dat zie je in het raam aan de bestuurders kant meen ik Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 17 februari, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2022 6 minuten geleden, MarVelous zei: Ik heb wel wat documenten waar het één en ander in staat. Daar heb ik ook alles meegedaan. Gr Marcel Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk Kan je die info mailen, hoe meer info des te beter. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bandjes Geplaatst 17 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2022 Dan heb je ook sensoren aan de zijkant van je bumper, en je kan automatisch in parkeren. Check. Je hebt een DM! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
golfiev5 Geplaatst 17 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2022 8 minuten geleden, Diver zei: Het Vin nummer/chasisnummer van je auto. Dat zie je in het raam aan de bestuurders kant meen ik 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
golfiev5 Geplaatst 17 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2022 Alsjeblieft. De auto heeft opc/pla en camera af fabriek 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 19 februari, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 Op 17-2-2022 om 18:01, golfiev5 zei: zou je een foto kunnen sturen van sensor in de voor bumper, de gene aan de zijkant. alvast bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
navi16 Geplaatst 19 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 Deze heb ik nog liggen. Een tijd geleden van Ids gekregen en volgens mij horen deze in B7 aan de buitenzijde. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 19 februari, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 5 minuten geleden, navi16 zei: Deze heb ik nog liggen. Een tijd geleden van Ids gekregen en volgens mij horen deze in B7 aan de buitenzijde. Daar heb ik wel interesse in Peter. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
navi16 Geplaatst 19 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 afhalen in Zoetermeer 😀😀😀 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 19 februari, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 Zojuist, navi16 zei: afhalen in Zoetermeer 😀😀😀 Dan zijn ze gereserveerd, voor ophalen meld ik mij wel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 19 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 Jan, is je stuurhuis geschikt voor PLA ? Iets zegt me dat er ook iets te doen was met de achterste ABS sensoren. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MarVelous Geplaatst 19 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 Klopt je moet de ABS sensoren vervangen voor degene die PLA ondersteunen.Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 19 februari, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 26 minuten geleden, wulfke zei: Jan, is je stuurhuis geschikt voor PLA ? Iets zegt me dat er ook iets te doen was met de achterste ABS sensoren. Stuurhuis is het zelfde sensors niet, heb dit net gecheckt in ETKA met een vin die het wel af fabriek heeft. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
navi16 Geplaatst 19 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 heb toen alleen stuurhuis vervangen voor PLA en niets aan ABS gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 19 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 Ook een andere knoppenreeks rechts van de pook om PLA in te schakelen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 19 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 4 minuten geleden, navi16 zei: heb toen alleen stuurhuis vervangen voor PLA en niets aan ABS gedaan. Dat was voor PLA1.5 denk ik ? Deze welke Jan wil inbouwen is 2.0 en ook extra sensoren in de zijkant van de achterbumper. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 19 februari, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 9 minuten geleden, wulfke zei: Dat was voor PLA1.5 denk ik ? Deze welke Jan wil inbouwen is 2.0 en ook extra sensoren in de zijkant van de achterbumper. Dat is wel de bedoeling ja Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
navi16 Geplaatst 19 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 19 februari, 2022 12 minuten geleden, wulfke zei: Dat was voor PLA1.5 denk ik ? Deze welke Jan wil inbouwen is 2.0 en ook extra sensoren in de zijkant van de achterbumper. dat klopt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
golfiev5 Geplaatst 20 februari, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 20 februari, 2022 Op 19-2-2022 om 15:53, Diver zei: zou je een foto kunnen sturen van sensor in de voor bumper, de gene aan de zijkant. alvast bedankt. oeps zie nu pas je bericht. ik maak morgen even een paar foto's Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 20 februari, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 februari, 2022 1 minuut geleden, golfiev5 zei: oeps zie nu pas je bericht. ik maak morgen even een paar foto's Geen haast ben alles nog aan het voorbereiden. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten