Ga naar inhoud

Even proberen wat foto's te plaatsen


goaitsen

Aanbevolen berichten

Nou deze v6 lust wel een litertje hoor, ik rij gemiddeld i op 10, en dan trap ik hem niet in!

wegenbelasting: 107 euri's per maand! , soms denk ik nog terug aan mijn vorige passat, een 90 pk tdi sedan als ik weer bij de pomp sta, asl ik dan weer rij dan vergeet ik hem maar weer snel.........

 

Goaitsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou deze v6 lust wel een litertje hoor, ik rij gemiddeld i op 10, en dan trap ik hem niet in!

wegenbelasting: 107 euri's per maand! , soms denk ik nog terug aan mijn vorige passat, een 90 pk tdi sedan als ik weer bij de pomp sta, asl ik dan weer rij dan vergeet ik hem maar weer snel.........

 

Goaitsen

 

Wij rijden meestal tussen de 1:8 en 1:12, afhankelijk van de rit (kort/lang) en of er 'haast' is of niet.

 

Wegenbelasting is iets goedkoper voor ons, maar de benzine (super of V-power) is ook weer niet goedkoop. :wink: Met ons jaarkilometrage was een diesel interessanter geweest, daar zochten we in eerste instantie dus ook naar. Maar ach, je loopt eens iets tegen het lijf... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou deze v6 lust wel een litertje hoor, ik rij gemiddeld i op 10, en dan trap ik hem niet in!

wegenbelasting: 107 euri's per maand! , soms denk ik nog terug aan mijn vorige passat, een 90 pk tdi sedan als ik weer bij de pomp sta, asl ik dan weer rij dan vergeet ik hem maar weer snel.........

 

Goaitsen

 

8O Als ik zuinig rij dan haal ik dat ook (V6 4Motion Benzine, handgeschakeld) Dan slurpt de jouwe best veel :evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja 't is net een kerel, hij zuipt en rookt! , de spatlappen zijn nu verwijderd, 'k moet nu wel wat meer schoonmaken!

het lijkt wat sportiever, t.z.t. zal er wel eens 17"om moeten.

ps heeft iemand een goede tip om de uitlaten op W8 look'' of 'audi look' te maken?

 

Kijk hieronder:

 

http://www.passatplus.de/umbauten/auspuff/w8.htm

 

http://www.passat3b.de/tips/w8_auspuff/w8_auspuff.html

 

http://www.baumann-sonsbeck.de/Passat3B ... start.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n nep eindstukje kan echt niet vind ik...

Loop je aan 1 kant te roken

 

Nou jah,, Ik vind het ook niet echt wat, het oogt wel mooi maarja..

maar aan de ene kant vind ik het ook weer beter..

Ik heb nu een Racelandsierstuk erop hangen die vast is gelast aan de demper,

het is mooi ook met de rook alleen hij kronkelt een beetje..

net dat rare geluid :? mischien helpt een openluchtfilter ik weet het niet..

Foto%3D3CNUH4YJ.jpg

 

Senad - Chrompassat.

__________________

http://www.mijnalbum.nl/Album=VRRDEDWQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n nep eindstukje kan echt niet vind ik...

Loop je aan 1 kant te roken :?

 

goaitsen heeft toch echt 2 dempers eronder hangen. Zal dus ook aan beiden kanten rook eruit komen.

 

W8 uitlaat is makkelijk te plaatsen onder een 4-motion. V6 uitlaat eronderuit, en de W8 uitlaat eronder. Op Ebay staat er momenteel een, voor plusminus 500 euro. Alternatief zijn de sierstukjes (zie links van Antonio) van ATU.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig gezien bij een Skoda Octavia 2.0tdi dsg daar leveren ze als optie (origineel)verchroomde eindpijpjes, met onderbouwhandleidng, de zaagt de krommingenvan de originele demper en schuift de eindstukken eroverheen... snel klaar en staat super...

 

Eindstukken zijn schuin 'afgezaagd' en iets ovaal.

 

Helaas kun je bij de V6 tdi dan maar 1 sierstuk per kant doen aangezien die uitlaten maar 1 uitgang hebben.

 

Of je neemt die dubbele (W8)eindstukken die op Passatplus.de staan, moet je alleen kijken of na het afzagen van de kromming de uitlaat nog wel lang genoeg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan beurn. ;)

 

Overigens heb ik toevallig 2 weekjes terug ook hiernaar gezocht, W8 look. Is helaas erg lastig bij ons, aangezien we geen 4-motion hebben, en een trekhaak die in de weg zit.

 

Rookvrij aan de rechterzijde is ook niets...

 

Ik ben hiervoor ook naar EPS geweest en je kunt kiezen... of je trekhaak eraf of een geul maken door de bandenbak... voor mij beide geen optie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden