lonnebol Geplaatst 4 januari, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 4 januari, 2020 Vandaag heb ik dynamische richtingaanwijzers van AliExpress op mijn 3C gezet. Ik ben er erg tevreden mee. Het ziet er OEM uit. De donkere kleur van het plastic past goed bij de kleur van mijn auto. Als de onderste richtingaanwijzers nu ook zo zouden kunnen... Doet het filmpje het?https://cloud.tapatalk.com/s/5e108520a71d6/VID-20200104-WA0002.mp4 Verstuurd vanaf mijn Lenovo P2a42 met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
maxx007at Geplaatst 4 januari, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 4 januari, 2020 De onderste zijn er ook dynamisch, maar dan ben je richting de €150 kwijt ... 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lonnebol Geplaatst 4 januari, 2020 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 januari, 2020 De onderste zijn er ook dynamisch, maar dan ben je richting de €150 kwijt ... Serieus? Ik heb ze nog niet gevonden. Ook bij Ali?Verstuurd vanaf mijn Lenovo P2a42 met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
maxx007at Geplaatst 4 januari, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 4 januari, 2020 Ook bij Ali ja, zit gelijk dagrijverlichting bij ingebouwd. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kevin Passat 2.0 Geplaatst 25 maart, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 25 maart, 2020 Netjes hoor. Lastig werk? Ik heb ze ook besteld namelijk. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
7700 Geplaatst 21 november, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 21 november, 2021 @lonnebol hoe houden de dynamische knippers zich na bijna 2 jaar? Ik zag de prijzen van die dingen en ben benieuwd naar de kwaliteit ervan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lonnebol Geplaatst 21 november, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 november, 2021 @lonnebol hoe houden de dynamische knippers zich na bijna 2 jaar? Ik zag de prijzen van die dingen en ben benieuwd naar de kwaliteit ervan.Om eerlijk te zijn, niet fantastisch. Aan één zijde is een deel zwart. Daar is een rij ledjes kapot. Aan de andere zijde is de intensiteit minder. Ik heb nieuwe klaar liggen om te monteren. Als die dan ook weer kapot gaan ga ik terug naar oem. Zie er fraai uit vind ik, maar als je na 1-2 jaar alweer nieuwe moet installeren, dan niet. De originele halogeenlampen heb ik nooit hoeven te vervangen. Wat dat betreft is led echt niet beter dan halogeen.Verstuurd vanaf mijn Nokia 7.2 met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
7700 Geplaatst 21 november, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 21 november, 2021 Daar was al ik al bang voor gezien de prijzen... Jammer, ik vond het er wel mooi uitzien in de video die je gemaakt hebt. Denk je dat het een gevolg is van vocht in de units, of is het gewoon de algehele kwaliteit ervan? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lonnebol Geplaatst 21 november, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 november, 2021 Daar was al ik al bang voor gezien de prijzen... Jammer, ik vond het er wel mooi uitzien in de video die je gemaakt hebt. Denk je dat het een gevolg is van vocht in de units, of is het gewoon de algehele kwaliteit ervan?Het zou kunnen komen door vocht. Alhoewel ik heb vocht in de behuizing zie. De algehele kwaliteit is m.i. prima, maar ademt wel dat typische Chinese uit, als je snapt wat ik bedoel.Verstuurd vanaf mijn Nokia 7.2 met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Procaliber Geplaatst 25 november, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 25 november, 2021 Ik heb een setje er ook meer dan 2 jaar erin zitten, alles doet het nog goed! @7700 Ze zijn eventueel over te nemen, ben op zoek naar een andere auto 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
7700 Geplaatst 25 november, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 25 november, 2021 Thanks @lonnebol Ik heb nog wat andere dingen te fiksen, maar ik overweeg ze nog wel eens te plaatsen. @starsky bedankt voor het aanbod. Gezien de bizarre kosten overweeg ik een eigen setje 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten