Eriktimmerman Geplaatst 19 november, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 november, 2018 Wie heeft dit vaker gebruikt. Ceramics coating Is te koop bij wish. Kan ik dit ookgebruiken op mijn glazen dak? Gr Erik Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 19 november, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 november, 2018 Ook welkom op het forum eem Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eriktimmerman Geplaatst 19 november, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 november, 2018 Ook welkom op het forum eem Bedankt. Voor het welkom. Aanstaande vrijdag ben ik hopelijk ook Passat eigenaar. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 19 november, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 november, 2018 Bedankt. Voor het welkom. Aanstaande vrijdag ben ik hopelijk ook Passat eigenaar. Niet vergeten jezelf en je passat voor te stellen. En helemaal de foto's niet vergeten. En als je dan toch op dreef bent gelijk maar full member worden. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 19 november, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 november, 2018 Welkom!! Voorsteltopic in de link Ik ben.....En ik rij..... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eriktimmerman Geplaatst 19 november, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 november, 2018 Welkom!! Voorsteltopic in de link Ik ben.....En ik rij..... Net gedaan 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 19 november, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 19 november, 2018 Ze zeggen van wel: https://www.wish.com/product/5b921b4eeaac225e97a366c9?&source=search Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eriktimmerman Geplaatst 30 december, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 30 december, 2018 Auto helemaal gedaan met mr 9 fix van Ali. Ziet er weer super uit. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
TinusTG Geplaatst 5 januari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 5 januari, 2019 Auto helemaal gedaan met mr 9 fix van Ali. Ziet er weer super uit. Die heb ik ook binnen gekregen, goed mee te werken? En voldoet het aan je verwachtingen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
navi16 Geplaatst 5 januari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 5 januari, 2019 een aantal weken geleden heb ik het ook gedaan. met deze temperaturen goed laten drogen anders plakt het heel erg. auto blijft langer lekker schoon en na het wassen / wasbox met de hand / is hij weer als nieuw. ben erg benieuwd hoe lang hij zo blijft. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 5 januari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 5 januari, 2019 Is het alleen een coating of maskeert het ook lichte krasjes? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
navi16 Geplaatst 5 januari, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 5 januari, 2019 nee, niet erg veel. je moet wel eerst je wagen polijsten. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eriktimmerman Geplaatst 5 januari, 2019 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 5 januari, 2019 Dat spul werkt zeer goed. Wel goed wegpoetsen na de tijd. Ik heb zelf de auto 24 uur op mijn werk binnen laten staan. Moet minimaal 24 uur uitharden. Heb er alles mee gedaan, ook de ramen. Op mijn vorige auto heeft het meer dan een jaar gezeten . 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten