Ga naar inhoud
  • 0

Nieuwe radio


Rene

Vraag

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ja, maar dan heb je ook wat, en hoef je voorlopig niet weer

 

Dat vind ik de laatste tijd maar lastig worden met die af-fabriek radio's.

 

De navi systemen zijn *&^$%# duur en achterhaald terwijl je eigenlijk ook moeilijk nog mooi een after-market systeem inbouwt.

 

Ik hou het daarom maar bij een 1-DIN systeem, die kaart is heel af en toe wel handig maar voor de overige tijd vooral lelijk en onhandig meenemen.

 

Echt goede spullen inbouwen is wel gaaf, maar je moet wel de hele reut aanpakken en niet alleen 1 onderdeel. Vaak besteed men toch relatief veel aan een mooie front-unit en weinig of niks aan speakers, kabels, spanningsvoorziening. Beter een eenvoudigere unit en betere speakers e.d. Dan geniet je toch meer van dan van al die extra gadget-factor functies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ja, maar dan heb je ook wat, en hoef je voorlopig niet weer

 

Dat vind ik de laatste tijd maar lastig worden met die af-fabriek radio's.

 

De navi systemen zijn *&^$%# duur en achterhaald terwijl je eigenlijk ook moeilijk nog mooi een after-market systeem inbouwt.

 

Ik hou het daarom maar bij een 1-DIN systeem, die kaart is heel af en toe wel handig maar voor de overige tijd vooral lelijk en onhandig meenemen.

 

Echt goede spullen inbouwen is wel gaaf, maar je moet wel de hele reut aanpakken en niet alleen 1 onderdeel. Vaak besteed men toch relatief veel aan een mooie front-unit en weinig of niks aan speakers, kabels, spanningsvoorziening. Beter een eenvoudigere unit en betere speakers e.d. Dan geniet je toch meer van dan van al die extra gadget-factor functies.

 

Ben ik met je eens. MFD is mooi om te zien, maar enorm achterhaald. Jammer dat VW (naar mijn weten) geen up-to-date DVD systemen levert, zoals Audi dat wel doet bijvoorbeeld.

Losse schermpjes op het dash is ook geen porum zoals je zegt. Tja, wat blijft dan over?

1-din pijlen navigatie (becker, pioneer) of een 1-din automatisch 7"klapscherm zoals Pioneer er veel heeft.

 

Wij zijn voor de laatste optie gegaan, en hebben nu dus een klapscherm met dvd speler erin van Pioneer. Daarnaast nog een hele berg aan apparatuur waarover ik binnekort wel even iets zal vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden