Ga naar inhoud
  • 0

Dcc uitzetten/loskoppelen?


GewoonJoey

Vraag

Omdat de dcc toch nooit gebruikt wordt en ik met de cc toch wat lager wil ligt er een schroefsetje klaar om gemonteerd te worden.

 

Wat moet er precies gebeuren met de dcc na het monteren (of voor het monteren) van de schroefset?

 

Mijn mannetje heeft voorlopig nog geen tijd en heb zelf toevallig zaterdag wat tijd over. Alleen de dcc kan ik zelf niks mee dus vroeg me af of dit gewoon naderhand kan of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wil je nog wel blijven genieten van je stuurgedrag onder sport normaal of comfort ondanks dat je de dcc niet meer hebt,dan zal je een dcc stil leggings set moeten bestellen en deze tussen alle vier de schokdempers moeten plaatsen. Dan hoeft er ook niks gecodeerd te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik bedoel iets anders. Het zijn er bij DCC meer en ze geven hun informatie door aan DCC die de informatie vervolgens weer doorgeeft aan de hoogteregeling van de Xenonlampen. De werking (en dientengevolge de configuratie) is dus anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zit geen xenon in, de dcc staat nu op het moment eigenlijk alleen maar in sport zodat ik minder kans heb op het raken van de wielkasten met de banden (zouden nog gerold worden maar eerst de schroefset).

 

Mijn vraag was meer kan ik de schroefset monteren en kan ik de dcc dan later coderen?

Of moet de dcc gelijk uit voordat ik uberhaupt kan rijden zonder problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In hoeverre zou het later kunnen?

Wacht namelijk een berichtje af van Twan voor mijn distributie ketting, als het zover is verwacht ik wel dat hij hem eventueel zou kunnen loskoppelen en coderen.

 

Zou de set dan eventueel zaterdag monteren en hoop volgende week ergens een berichtje van Twan te hebben voor de onderdelen, daarna uiteraard nog een afspraak maken voor een datum.

aangepast door GewoonJoey
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stekker rechts achterin van de dcc module. En 4 stekkers van de schokbrekers omdat je die toch gaat wisselen. Houdt er wel rekening mee omdat je altijd, zoals ik begrijp hem op sport hebt staan je stuurhuis straks lichter stuurt. Normaal gaat het stuur gedrag mee op de functie die je aanzet. Op comfort stuurt ie licht, Normaal is standaard zoals elke cc en bij sport stuurt ie zwaarder. Als alles is afgekoppeld heb je dus straks enkel normaal.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Stekker rechts achterin van de dcc module. En 4 stekkers van de schokbrekers omdat je die toch gaat wisselen. Houdt er wel rekening mee omdat je altijd, zoals ik begrijp hem op sport hebt staan je stuurhuis straks lichter stuurt. Normaal gaat het stuur gedrag mee op de functie die je aanzet. Op comfort stuurt ie licht, Normaal is standaard zoals elke cc en bij sport stuurt ie zwaarder. Als alles is afgekoppeld heb je dus straks enkel normaal.

Sport was meer voor de demping, sturen mag op normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden