Ga naar inhoud
  • 0

Raar getik uit b-stijl bestuurderskant Passat 3C5


Tarabass

Vraag

Zolang als dat ik de auto heb komt er een raar getik uit de b-stijl. Het is een zacht getik alsof er een kabeltje in de stijl zachtjes tegen de buitenkant tikt. Maar daar lopen geen kabeltjes. Als ik de gordel lager of hoger zet is de frequentie van het getik iets lager, maar dat wordt langzaam weer hoger. Het is niet heel irritant, behalve als je het eenmaal hoort.

 

Ik heb er al eens naar gekeken en de b-stijl losgehaald, maar daarachter zit alleen het systeem om de gordel hoger en lager te stellen. Zijn er mensen die dit herkennen, of zelfs een oplossing weten? Want ik zou niet weten waar te beginnen. Het enige wat ik kan bedenken is de hele unit voor de gordel te vervangen, maar dat lijkt me erg rigoureus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Weet niet wat ik nog meer kan wisselen, naast een ombouw naar b7. Als ik straks een keer alles los heb liggen trek ik de zijpanelen er ook af. En dan alles wat om kan overzetten haha.

 

Maar had toch wel mijn hoop gevestigd op de hoogteversteller. Inderdaad, misschien dat jij wat hoort Ronald. Of ineens aan iets denkt wat daar in de buurt zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ooit eens gehad dat de bijrijdersdeur wat gezakt was en hierdoor kwam de chroom strip die rond het raam zit tegen de chroom strip van de achterste deur (thv de B-stijl bovenaan). De deuren leven wel wat tijdens het rijden en doordat de chroom strips tegen elkaar aan zaten kreeg ik ook een tikkend geluid.

Als ik tijdens het rijden van binnenuit tegen het glas drukte in de bovenhoek was het getik weg.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden