Ga naar inhoud
  • 0

Verlichting deurpaneel... b7 of b8?


StyloM

Vraag

Hoi allemaal!

Onlangs zag ik een Passat langsrijden (b7 of 8) en iets viel me op, namelijk binnen bij de passagierzijde zag ik een blauwe led gloed als een streep langs het paneel.

Zag er echt mooi uit! Iemand een idee of dit standaard is, denk bij een b8?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Jaaaaaaaaaa die bedoel ik, dus was van een b8! Ik ga meteen verder kijken in de topic.. ben vooral benieuwd of dit ook in een b6 kan....
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zie dat je aangeeft in jouw topic dat het mogelijk is, dat is nice! Het heet dus ambientverlichting? Of hoe heet het precies en waar zou ik mee moeten beginnen? Hoor het graag van je.. Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoiets kan ook in de B6. Heb een set besteld op Ali. Moet nog worden geïnstalleerd. Ik heb voor rood gekozen omdat dit mooi bij de rest van de interieurverlichting past.

Thats not a bad idea!  :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb die deurverlichting ook in me Passat zitten. Kijkt opzich wel mooi maar is nier super fel. Kan wel fel maar dan is de verlichting van de klokken ook fel wat dan weer niet fijn is. Volgens mij kan je dat niet veranderen ofwel?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb die deurverlichting ook in me Passat zitten. Kijkt opzich wel mooi maar is nier super fel. Kan wel fel maar dan is de verlichting van de klokken ook fel wat dan weer niet fijn is. Volgens mij kan je dat niet veranderen ofwel?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik neem aan achteraf geplaatst? Was het een hele langdradige klus of relatief simpel te installeren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee niet achteraf geplaatst. Hoort bij het Ambiente plus pakket ofiets. Weet niet of het een hele klus is om het te plaatsen. Lees net ook dat die deurlijsten ook te verkrijgen zijn met rode verlichting. Lijkt me ook mooi. Mij is een witte led strip.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee niet achteraf geplaatst. Hoort bij het Ambiente plus pakket ofiets. Weet niet of het een hele klus is om het te plaatsen. Lees net ook dat die deurlijsten ook te verkrijgen zijn met rode verlichting. Lijkt me ook mooi. Mij is een witte led strip.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ooh ok, dacht dat dat pas in de B8 mee kwam, nice man.

Wit lijkt me ook een mooie neutrale kleur... Maar dat blauw is toch weer opvallend en heeft zn charmes.... Rood lijkt me ook heel mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb in m'n b6 b7 deurpanelen gebouwd met ambiance verlichting en er een omschakel raile tussen gezet zodat bij de deur open de led lijsten wit zijn en bij gesloten gaan ze over op rood.

Next level haha 

Wat kost zon hele gebeuren ongeveer? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb in m'n b6 b7 deurpanelen gebouwd met ambiance verlichting en er een omschakel raile tussen gezet zodat bij de deur open de led lijsten wit zijn en bij gesloten gaan ze over op rood.

Waar heb je dit vandaan Rob?

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Linkje welke te bestellen, ziet er goed uit!

 

VW Passat b7 1.6 TWE Edition

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor de liefhebbers.

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress

https://www.aliexpress.com/item/32801783165/32801783165.html

Haha Fopper komt altijd met die golden tips, thx man! Alleen geen idee waar te beginnen daarmee hehe

Ben een totale leek daarin. Kunnen die dingen goed worden geplaatst zodat het er heel netjes uitziet? Dus zonder draden te zien ofzo hehe

En hoe schakel je dit nou aan vraag ik me af... via main lights?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Setje deurpanelen tussen 250/350 en een halve dag werk.

Respect! Dus dat is met functionaliteit inbegrepen, dus dat die met je lichten aan kan of hoe werkt de set bij jou? En kan je 1 of meerdere kleuren kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Rood Gaat gewoon mee met de interieur verlichting en wit met de deurschakelaar en omschakel raile. Kan verder niet meer kleuren kiezen het Is wit of rood het hoeft ook geen disco te worden binnen in de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ga het ook maar eens proberen met een ebay setje. Helaas geen oem strips voor mijn model beschikbaar.

Denk dat ik voor zoiets ga, in de bovenste rand vind ik het een beetje aan de drukke kant als het helemaal in de bocht doorloopt.

 

led8.JPG

led9.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee niet achteraf geplaatst. Hoort bij het Ambiente plus pakket ofiets. Weet niet of het een hele klus is om het te plaatsen. Lees net ook dat die deurlijsten ook te verkrijgen zijn met rode verlichting. Lijkt me ook mooi. Mij is een witte led strip.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ook de jouw kan op rood kwestie van de plus en min omdraaien in de stekker. Of er een relais tussen zodat ie wit Is bij uitstappen en rood bij het rijden. aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook de jouw kan op rood kwestie van de plus en min omdraaien in de stekker. Of er een relais tussen zodat ie wit Is bij uitstappen en rood bij het rijden.

Dus als ik het goed begrijp zitten er in die strip 2 kleuren led?? Rood en wit? En hoe kom ik bij de stekker om de plus en min om te draaien bij ieder deurpaneel zowel voor als achter? Of zit die ergens centraal geschakeld dat je voor 4 deuren maar 1 draad hoeft om te draaien?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Of je maakt een keuze wit of rood. Als je de deurpanelen los maakt zie je de connector op de led strip zitten. Deze kan je los maken en dan de pinnetjes er uit halen en omgekeerd terug in de houder doen. Dit doe je bij alle vier de panelen en ipv wit Is nu alles rood.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden