Ga naar inhoud

Prijslijst bij brochure Passat Limousine bouwjaar 2000


DurkieBoy

Aanbevolen berichten

  • 1 year later...

Na een jaar gewacht te hebben op reactie vond ik ook de 'prijzen' én 'uitvoeringen en technische gegevens' van de Passat 3B uit 2000 op Autobrochures.nl. Helaas niet die van de Limousine maar wel van de Variant. Ik heb ze nu alle drie in PDF-formaat voor het forum klaar 'liggen'. Waar kan ik deze uploaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kom maar op, kan ik eindelijk eens zien wat ik allemaal niet heb.

 

Als je op reageer klikt kun je onder je reactie op bijlage toevoegen klikken. Naast Opties. denk dat het zo gaat.

Dat had ik ook al gezien, maar ik zat zelf meer te denken aan de Knowledge Base van 'ons' forum. Weet een moderator iets?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben langsgekomen :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En inderdaad, zoals Domi al zegt. Upload de documenten maar gewoon in dit topic (liever geen extrene links) en als het geschikt is kopieert één van de moderatoren het naar de KB.

 

B.t.w. bedankt voor het opzoeken, ik ben er ook al eens naar op zoek geweest maar tevergeefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg deze melding: "Het bestand is te groot, de maximale toegestaande grootte is 400 KiB".

 

flink grote pdf dan? Stuur anders aan mij door, dan probeer ik ze kleiner te maken. Bij voorkeur het origineel maar met de pdf lukt het misschien ook wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
  • 4 years later...

Ik weet dat dit al een wat ouder topic is maar vond het niet nodig hier een nieuw topic voor te openen.

 

Heeft iemand de optielijst voor de Passat 3BG 2003-2005 (model met knipperlichten in de zijspiegels ipv de voorschermen).

 

Ik kan deze namelijk nergens vinden maar zou graag weten wat er allemaal fabrieksaf op de Passat variant 3BG geleverd kon worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden