Ga naar inhoud
  • 0

Waar is mijn ESP/ ASR knopje gebleven


Stief

Vraag

Misschien wel erg onnozel van mij maar....

 

Afgelopen weekend nog even Vagcom gespeeld en gelijk even de Off Road menu aangezet (best grappig) en ESP/ASR opties.

Toen pas besefte ik, dat ik helemaal geen knopje heb om ESP uit/ in te schakelen en dat dit alleen vanuit het menu op de DM kan. Heel stom misschien maar dit was mij niet eens eerder opgevallen.

 

Is deze knop eenvoudig achteraf te installeren? Op Ebay kom je ze genoeg tegen maar ik heb geen idee hoe het zit met de bekabeling.

Als ik hier van alles voor moet aanpassen, dan leer ik wel leven met het bedienen via de menu.

Maar misschien heeft iemand van jullie hier ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Niet elke B8 mist het knopje, dus de vraag of het zelf te plaatsen is is wel relevant.

 

Over een ander knopje, Driving Modes, dat is zelf niet bij te plaatsen. Dat kan alleen door VW zelf vrijgeschakeld worden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In je RNS/Discovery media menu waarschijnlijk.

Ja via mijn Discover Media kan ik het idd aan/uit zetten en eventueel Sport modus kiezen ( nu ik dat heb geactiveerd) Vindt het eigenlijk wel raar, dat het knopje er niet meer is. Zeker in de winter als je ff door de bende heen moet is het wel handig om even snel uit te zetten.

 

toch zijn er genoeg die het knopje wel hebben. Alleen geen idee of het te maken heeft met een bepaalde uitvoering of misschien wel bouwjaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden