Afgelopen donderdag is mijn Passat ten prooi gevallen aan een steenmarter. Vandaag alles gerepareerd en de storingen op de boordcomputer zijn weg gelukkig. Echter zit ik nu met het volgende. Als ik meer dan 4000 toeren maak dan schokt/ houdt de Passat in. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Voor de lolbroeken onder ons: ja je kunt onder de 4000 toeren blijven, maar het hoort niet.
Ter info, vandaag 3 kabels gerepareerd:
1. Kabel naar dit kastje, geen idee wat dat is
2. Kabel naar de oliesensor;
3. Kabel onder het koelvloeistofreservoir. Ik meen als je er voor staat de meest linker kabel.
Het is overigens een apt blok. Ik heb de juiste benzine getankt en de filters zijn recent vervangen. Ik had dit probleem niet voordat ik de steenmarter op bezoek kreeg.
Vraag
ruubmeister
Beste leden,
Afgelopen donderdag is mijn Passat ten prooi gevallen aan een steenmarter. Vandaag alles gerepareerd en de storingen op de boordcomputer zijn weg gelukkig. Echter zit ik nu met het volgende. Als ik meer dan 4000 toeren maak dan schokt/ houdt de Passat in. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Voor de lolbroeken onder ons: ja je kunt onder de 4000 toeren blijven, maar het hoort niet.
Ter info, vandaag 3 kabels gerepareerd:
1. Kabel naar dit kastje, geen idee wat dat is
2. Kabel naar de oliesensor;
3. Kabel onder het koelvloeistofreservoir. Ik meen als je er voor staat de meest linker kabel.
Het is overigens een apt blok. Ik heb de juiste benzine getankt en de filters zijn recent vervangen. Ik had dit probleem niet voordat ik de steenmarter op bezoek kreeg.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
aangepast door ruubmeisterLink naar reactie
Delen op andere sites
23 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten