Ga naar inhoud
  • 0

impagnat Bedankt!!.....en Matthijs


silitek

Vraag

Vandaag bij Antonio op bezoek geweest. Ramen via asb open en dicht, automaat in sportstand en nog wat meer aanpassingen gedaan..

 

Ook lof voor de member (weet helaas z'n naam niet meer) die de briljante ingeving had betreft autoradio.

 

Door deze te verwijderen hadden we pas connectie met de VAG.

 

Nogmaals jongens bedankt....

 

we zien elkaar wel op een meeting..

 

p.s eerste drankje is voor mij dan!!

 

 

 

 

 

:thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
Kan elke automaat via VAG com in sportstand gezet worden?

 

En is hij dan aanzienlijk vlotter of valt dit mee?

 

Wat ik merk is dat versnellingen wat langer zijn...Langer door in z'n toeren zeg maar.

Vooral in z'n 3 gaat tie als de brandweer :D..

 

vind het niet verkeerd!!...Of ieder automaat in sport stand kan weet ik niet!! Denk het wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vandaag bij Antonio op bezoek geweest. Ramen via asb open en dicht, automaat in sportstand en nog wat meer aanpassingen gedaan..

 

Ook lof voor de member (weet helaas z'n naam niet meer) die de briljante ingeving had betreft autoradio.

 

Door deze te verwijderen hadden we pas connectie met de VAG.

 

Nogmaals jongens bedankt

 

Hoi Louis.

 

Graag gedaan :wink:

 

Ik had Matthijs aan de telefoon.

 

Alles doet het nog? :P

 

Lampje van de luchtrooster vervangen?

 

Tot de volgende keer :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vandaag bij Antonio op bezoek geweest. Ramen via asb open en dicht, automaat in sportstand en nog wat meer aanpassingen gedaan..

 

Ook lof voor de member (weet helaas z'n naam niet meer) die de briljante ingeving had betreft autoradio.

 

Door deze te verwijderen hadden we pas connectie met de VAG.

 

Nogmaals jongens bedankt

 

Hoi Louis.

 

Graag gedaan :wink:

 

Ik had Matthijs aan de telefoon.

 

Alles doet het nog? :P

 

Lampje van de luchtrooster vervangen?

 

Tot de volgende keer :wink:

 

Alles werkt perfect....lampjes IDD vervangen. Sport stand is toch wel top!!

En natuurlijk Matthijs bedankt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kan elke automaat via VAG com in sportstand gezet worden?

 

En is hij dan aanzienlijk vlotter of valt dit mee?

 

Hoi.

 

Kijk hier:

http://www.gerritspeek.nl/vag-com_02-07.html

Ik heb het artikel op GerritSpeek.nl gelezen. En daar stond een opmerking over een Passat 3B uit 2000 met een ATJ motor met TT5 automaat (ERY). Laat ik die nu net hebben. Staat deze ook al standaard op de 'nieuwe strategie'? Ik zal vanmiddag uit m'n werk 's testen.

 

Ik heb altijd begrepen dat de TT5 een adaptieve automaat is, dit is met standje Sport dus verleden tijd? Heeft de sportstand ook negatieve gevolgen voor de levensduur van de automaat? En schakelt de automaat nu ook eerder/sneller terug bij enigszins gas bij geven? Of te wel wordt ie gejaagd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik geloof dat op zich ook, maar is het dan ook niet zo dat als er al iets niet helemaal 100% is in je bak, die sportstand de laatste druppel kan zijn waardoor je uiteindelijk toch problemen krijgt?

Ik kan me namelijk heugen (toen ik in het verleden in een automaat reed die niet helemaal goed was) dat het overschakelen bij een hoger toerental beduidend meer belasting op de tandwielen zet tijdens het schakelen dan wanneer hij bij zeg 2500 rpm overschakelt.

Nogmaals, ik begrijp dat een goede bak dat zonder problemen moet kunnen hebben maar heeft het ook invloed op de levensduur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden