Ga naar inhoud
  • 0

Handrem doet niet


Harold53

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Welkom op het forum.

Het is wel zo netjes om jezelf even voor te stellen in betreffende gedeelte.

 

Als je de zoekfunctie even raadpleegt kom je waarschijnlijk uit op een kapotte handremschakelaar. Gaan bij bosjes kapot namelijk.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Mausey
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank u wel voor uw reactie, morgen heb ik een afspraak met monteutr, dan gaan we kijken. Ik wil zelf maken, maar voor ele. handrem moet ik een vag computer hebben. Helaas kan ik niemand wie er hebben.

Stelmotor op zijn einde,

 

Er zal gerust iemand met VCDS in omgeving Rotterdam zijn, en anders moet je een uurtje rijden en wil ik de stelmotor(en) tegen een kleine betaling wel voor je vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niet te overhaast beslissen als het toch de stelmotoren zijn.

Dealer vraagt volgens mij iets van rond de 200eur + voor 1 stelmotor. Je kan ze makkelijk vinden op bvb marktplaats voor 90eur inclusief een jaar garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi, ik ben terug, Ik moet helaas nieuw remkleuw met motor kopen :( , monteur vraag te veel voor er. weten jullie waar kan ik nieuw remkleuw vinden? als nieuw te duur zijn ga ik gebruiken kopen, ik ben van gebruiken onderdelen niet blij...

Laatst nog 2 gedaan  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja ik heb alle 2 bestelld, best prijs van remklauw wat heb ik gevonden, en wel nieuw met garantie. Alleen ben ik bang of gaat passen. dit een bestelld ik.

http://rbautoparts.nl/index.php?id_product=792&controller=product

 

als goed is morgen ontvang ik mij bestelling dan gaan we kijken, als niet past, moet ik terugsturen, en verder zoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Soms is het ook een kwestie van tijd te kort en moet je de keuze nemen tussen goedkoop en even wachten of duurder en snel verholpen.

Mee eens . Maar vraag dan niet advies ???? ieder zijn meug hoor . Maar wat heeft het voor zin als advies toch in de wind geslagen wordt??

Voor de rest no hard feelings????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee ik heb denk ik in best prijs gevonden, remklauw 192€ incl btw en verzendkosten, monteur 30€.

Ik had  beide voor de helft incl materiaal voor je gereviseerd

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had ook gewoon voor nieuwe gegaan stelletje ondingen die remmen. Had ook ooit 1 revisie set gebruikt ging twee maanden goed tot vrouw lief belt ik kan niet meer weg. Sta je dan op een volle parkeerplaats die motor er af te draaien en de zuiger terug te draaien ze kon weer naar huis maar te tanden waren gewoon weg van het asje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden