Ga naar inhoud
  • 0

Zijn er vaste setjes 50/40?


Skip

Vraag

Ben momenteel rustig rond aan het kijken voor een verlagingsset. Heb gekeken voor een FK schroefset of eventueel iets van AP.

 

Nu heb ik nog eens goed naar mijn auto gekeken en kwam tot de conclusie dat ik ongeveer 50/40 wil verlagen. Nu zie ik eigenlijk alleen maar vaste sets met 40/30...

 

Zijn er vaste sets met 50/40? Of zal je dan toch echt aan een schroefset moeten?

 

Zijn er mensen met een 3BG variant die een vaste (AP) set hebben met 40/30 verlaging? Zou daar graag een foto van zien. Zoeken heeft mij helaas niet veel opgeleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hahaha... Ok ok... Ik ga wel voor een schroefset :D

 

@@Johan.h Hoeveel km ligt jouw set ongeveer er al onder? Heb je nog ruimte over om verder omlaag te gaan dan dit?

 

@@Outlawtjerk Hoor graag jouw ervaringen als de set eronder zit. Zou je een voor en na foto willen plaatsen ergens? Hier of in een eigen topic?

 

Hebben jullie de set bij Sjaak (garage in de buurt die hij aanraad) eronder laten zetten of dit zelf gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik weet dat hij niet zelf de setjes plaatst, maar hij heeft wel een vaste garage waar hij klanten heen stuurt. Daarom stond dat er ook achter tussen haakjes.

 

Deze garage vraagt €75 euro voor het plaatsen van een schroefset zei Sjaak een tijd terug toen ik hem sprak. Was benieuwd of iemand toevallig ervaring had daar.

 

Weet ook iemand hier in de buurt die erg handig is en al het benodigde gereedschap heeft. €15 per uur en dan kan ik zelf ook een handje helpen, is eigenlijk ook wel leuk natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden